2014. március 10., hétfő

Újabb Moyra csomag! (Gel Look lakkok)


Múlt csütörtökön nagy meglepetés ért: épphogy csak hazaértem, jött a futár, hogy csomagot hozott. Kicsit furcsálltam, mert nem rendeltem semmit, de aztán kiderült, hogy a Moyrától jött újabb csomagom. Nagyon örültem neki, bár nem gondoltam, hogy ilyen hamar újra küldenek az előző után (ami kb. 2 hete érkezett). Úgyhogy nagyszerű meglepetés volt. :)

A pink doboz 4 lakkot és 2 kocka csokit rejtett, sajnos az utóbbiakat nem tudom megenni (meg a lakkokat sem, hahaha... :D), mert cukormentes diétán vagyok az inzulinrezisztenciám miatt, de nem baj, majd megkapja valaki. :D

2 színt kaptam az új, és 2 színt a régebbi (eddigi) kollekciós Gel Look lakkok közül. A lakkok ebben a kis dobozkában csücsültek, szivaccsal alattuk és felettük, hogy biztosan ne essen bajuk.


Róluk lenne szó:

No. 911 - Chloé, No. 912 - Jaqueline, No. 930 - Frederique, No. 933 - Marion

Igyekszem a lakkok bemutatásával, bár mivel idén érettségizem (ráadásul magyarból emelt szinten), így a tanulásra is jobban kell(ene) koncentrálnom, de valószínűleg swatchatlonokat fogok néha-néha tartani, hogy biztosan legyen képanyag a posztokhoz. :)

Illetve jövő hétfőre (március 17.) elvileg ugye nem lenne poszt, ám én mégis tervezek, mert aznap lesz Szent Patrik napja, és mivel van ez az "icipici" rajongásom az ír sztepptánc, az ország meg ilyenek felé, úgy gondoltam, megpróbálok aznapra összehozni egy témához illő körmöt, amiben például a fentebb látható No. 933 Marion is eséllyel indulna. Remélem, sikerül kiviteleznem is, bár sok ötletem még nincs, ráadásul nem rendelkezem profi kézügyességgel, sem tapasztalattal a nail art-ban... :D

4 megjegyzés:

  1. Tök jó színek! Főleg sárgadinnye és a zöld izgatja a fantáziámat.

    VálaszTörlés
  2. Ezek tényleg szuper színek!!!

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jó színek tavaszra, Chloé tetszik így elsőre a legjobban!
    Jelöltelek egy játékra :) :
    http://lakk-hatas.blogspot.hu/2014/03/tovabb.html

    VálaszTörlés
  4. jól néznek ki így együtt! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...