2014. március 4., kedd

Golden Rose Rich Color - 10


Már egy ideje keresgélem a tökéletes nude lakkomat, így amikor megláttam erről a képeket, tudtam, hogy ki kell próbálnom, mert ilyesmi színt keresek már fél éve - még akkor is, ha nem ez a tökéletes nude számomra. De nem bántam meg, mert nagyon szép és különleges a színe. :)

Az ecsete széles és lapos, egyszerű vele festeni, és már 1 réteggel is tökéletes lehet, de mivel én este festettem, rossz fényviszonyokban, így kellett hozzá a második is. A képeken nem a legszebb arcát mutatja, ugyanis az NYC fedőlakkom kezdi feladni (kellene új, de nem volt egy darab sem a Rossmannban amikor a legutóbb ott jártam), de nagyjából még működik...

Szerintem ez a Golden Rose lakk a tökéletes karamellás tejeskávé/latte színű nude, legalábbis nekem mindig ez jut róla eszembe... Szerintetek? :)

Használt lakkok:
  • Golden Rose Rich Color körömlakk "10" - 2 réteg
  • NYC New York Color Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt


Vakuval

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...