2014. március 8., szombat

Moyra Gel Look - No. 921 + Holographic - No. 251


Kettő az egyben alapon úgy döntöttem, hogy 2 új lakkot is bemutatok egy poszton belül: egy holo és egy Gel Look Moyrát.

A Moyra Holographic kollekciója a Facebookos játék keretein belül neveket is kapott: ma a No. 251-es Sirius nevű ezüst holo lakkot láthatjátok a gyűrűsujjamon. Mostanában (ismét) megkedveltem az accent nail technikát, így ezzel dobtam fel az egyébként egyszerű manikűrt. Ugyanúgy mint az 1 hete bemutatott No. 254 Aquarius, ez is 2 rétegben fed, de óvatosan kell kezelni - hajlamos felszedni a lakkot, ha egyszerre kétszer is átmegyünk ugyanazon a helyen.

A többi körmömön a Gel Look kollekció egyik új színét, a No. 921-es Julie lakkot láthatjátok. Ahogy a webshopban láttam, már az összes Gel Look kapott nevet, így ez az új 5 árnyalat is. A Julie egy pirosas beütésű sötétrózsaszín, pink csillámokkal és fénnyel. A lakk ecsete új, szélesebb a szokásos Moyra ecsetnél, nagyon jó vele lakkozni. A körömlakk állaga elég sűrű, de nem rossz értelemben, nekem tényleg a géllakk jut róla eszembe. (Már amennyiszer találkoztam az életem során géllakkal...) Nem rossz vele dolgozni, sőt, és a pigmentáltsága mesés! Az első réteg kb. 90%-osan fedett, de azért én felkentem a 2. réteget is... :D A tartósságát annyira nem teszteltem, a második napon lemostam, mert meguntam (és nálam alap a kétnaponta váltás); addig jól bírta, a körömvégeken egy icipicit kopott csak meg, ráadásul az egyik körmömmel belekaptam valamibe, de ennek ellenére a helyé maradt a lakk, csak azon az ujjamon egy kicsit nagyobb volt a kopás. A lakk buborékmentesen terül, a képeken ha látjátok a buborékokat az sajnos a fedőlakkom miatt van, a megmaradt NYC Turbo Dry gyorsszárítóimat összeöntöttem, ami így visszagondolva lehet, hogy nem volt jó ötlet - elég nehéz vele bánni néha. :/

Használt lakkok:
  • Moyra Gel Look körömlakk (No. 921 Julie) - 2 réteg
  • Moyra Holographic körömlakk (No. 251 Sirius) - 2 réteg
  • NYC New York Color Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

 Lámpa alatt





 Vakuval





4 megjegyzés:

  1. Szép kis szín, ez a pink. :) A holos nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű *-* Ha van kedved játszani egy vadi új Romwe kardigánért akkor ezen a linken nálam megteheted:)) -> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/03/giveaway.html

    VálaszTörlés
  3. Dóra, szia Dóra! Tudom, hogy tudod, hogy kaptál valamit!
    http://pinkhiena.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a manikűr :)
    Viszont én is választottalak téged az Ismerjük meg egymást kezdeményezésnél :D
    http://unalomuzesalapfokon.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...