2014. március 16., vasárnap

Manhattan Sugar Effect - Glitter For Life


Igazán meglepett, mikor a DM-ben szembetalálkoztam a Manhattan Sugar Effect körömlakkjaival, ugyanis nem hittem, hogy behozzák Magyarországra - kellemesen csalódtam. A kollekcióból a bordós színű lakkot néztem ki magamnak, a narancstól csak a közte és a Lovely narancs Baltic Sandje közti hasonlóság tartott vissza. Azóta is gondolkodom, jól döntöttem-e, de úgy érzem, igen, elég hasonlóak. :D

A bordó a Glitter For Life nevet viseli, és nem a "szokásos" Manhattan üvegben csücsül, hanem egy átlagosabb formájú, hogy Edinát idézzem "Rimmel-es" üvegben. :D

A lakk határozottan kétréteges: az első nagyon foltos volt, de ha hosszabbak lennének a körmeim, lehet, hogy egy harmadik is elkelt volna, ki tudja - mindenesetre nem egy tavaszias szín, sőt, kifejezetten őszies, így nem is éreztem igazán idevalónak ebben a szép, napsütéses, madárcsicsergéses időben. De ettől függetlenül szép szín, csak évszakhoz/időszakhoz kötődik. :)

Használt lakkok:
  • Manhattan Sugar Effect körömlakk "1 Glitter For Life" - 2 réteg

Lámpa alatt



6 megjegyzés:

  1. Valamiért nagyon tetszik ez a lakk, pedig egyáltalán nem vonzódom a barnás színekhez :v Még nem vettem meg, de igyekszem, nehogy lemaradjak róla :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sikerült azóta beszerezni? :) Nálunk még mindig kapható, annak ellenére, hogy limitált xd :D

      Törlés
  2. amikor először láttam, hogy megjelent nálunk is, tudtam, hogy ez kell nekem. már megvan vagy két hete, de még nem került sorra szegény :)
    viszont akárhány képet látok róla mindig megbizonyosodok róla, hogy érdemes volt megvenni...

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik, olyan romantikus, kicsit rusztikus árnyalat :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...