2014. március 6., csütörtök

essence colour & go - 182 hello rosy


Teljesen meglepetésként ért, amikor megláttam a DM essence polcán az újdonságokat, főleg ezt a lakkot, mert egyszerűen sehogy sem emlékeztem rá, hogy lenne ilyen a szortimentfrissítésben... de tetszett, így megvettem, majd itthon konstatáltam, hogy igenis benne van az újdonságok listájában, csak én siklottam el fölötte. Tipikus... :D

Maga a lakk az essence sparkle sand effect vonalába tartozik, tehát egy homoklakkról beszélhetünk - részben. Mivel szerintem nem túlzottan érdes, és lemosni sem rémálom - lusta voltam fóliázni, így derült ki, hogy áztatás nélkül is simán lejön. (Persze nem annyira egyszerűen, mint egy sima lakk, de a többi sand lakkhoz képest gyerekjáték volt a leszedése.)

Amiért vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, az a színe és a száradása. Szép, szép, de olyan kis unalmasnak érzem... bocsi, essence, de ettől még szép ez a kis "eperturmix" lakk. :D A száradása pedig egy homoklakkhoz képest lassú, de ezt már a 156 me & my lover-nél is megfigyeltem - lehet, hogy ez a "sajátságuk"... xd

Használt lakkok:
  • essence colour & go körömlakk (182 hello rosy) - 2 réteg

Lámpa alatt





 Vakuval

5 megjegyzés:

  1. Imádok ránézni erre a lakkra, de azt sajnálom,hogy nem lett érdesebb a felülete :/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a lakk, ki is szemeltem egyből. :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem nagyon szép! nem láttam még, de ez esélyes arra, hogy megvegyem, nem emlékszem, hogy másnál láttam volna hasonló színt. elárulod, hogy milyen gyorsan száradt meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, jó, hogy mondod, elfelejtettem beleírni, mindjárt javítom, köszi. :) Egyébként egy homoklakkhoz képest elég lassan száradt meg, ezt nem szerettem benne... :/

      Törlés
  4. Cuki, de nekem nem elég sand. :/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...