2014. március 18., kedd

Ismerjük meg egymást!

Az utóbbi időben biztos találkoztatok már ezzel a díjjal, TAG-gel, nevezzük bárhogy, a lényege, hogy kapsz egy ilyen kis feladatsort, amin belül írnod kell magadról, továbbadni, megnevezni, hogy kitől kaptad... tudjátok, a szokásos. :) Én is kaptam, méghozzá 3 helyről is: először Flóra, majd Ciska, aztán pedig Mystyck ajándékozott meg ezzel a... dologgal. :D Nem is húzom tovább az időt, lentebb láthatjátok a feladatokat, majd a válaszaimat, stb.

A játékhoz kapcsolódó feladatok a következők:
  • Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
  • Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  • Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
  • Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukon.

Hét dolog rólam

1. Sosem volt még festve a hajam, se színezve, de nem is igazán vágyom rá.

2. A horoszkópom bika, kos aszcendenssel (elvileg), és a leírások alapján nagyon jellemző rám mindkettő, főleg a bika. Nem hiszek túlzottan a horoszkópokban, így az ilyen napi "jóslásokat" nem is olvasgatom, csupán az általános, leíró, jellemző írásokat a témán belül.

3. Ez lehet, hogy meglepő (az ismerőseim zakkantnak néznek ha elmondom), de nem szoktam tévét nézni: általában nem adnak semmi engem érdeklő műsort, így az időmet a számítógép előtt ütöm el, amiért mindenki rögtön kockának gondol, pedig sosem szoktam játszani, csak olvasgatok, írom a blogot, YouTube-videókat nézek... :D

4. Anyai és apai ágról is német-sváb származású vagyok. (Sosem tudom pontosan, hogy melyikről melyik, és milyen arányban, ezért írtam így. :D)

5. Nagyon alacsony vagyok: még a 160 cm-t sem értem el, megrekedtem a 158-on, ezen bosszankodok már 3 éve - életemben egyszer volt csak, hogy nem a tornasor végén álltam, általános iskolában, de azóta sem... :D

6. Sajnos (örökletes) pajzsmirigy-alulműködésben szenvedek, ennek következtében pedig inzulinrezisztenciám van, mindkettő csak nemrég derült ki, azóta gyógyszert kell rá szedtem...

7. Maga vagyok a furcsaságok tárháza: centrális heterokrómiám van (ezeken a képeken jól láthatjátok a szememen), a nyakamon pedig egy nagy, tenyérnyi fehér folt, ami pigmenthiány, az ismerőseim pedig mindig meglepődnek rajta, ha mondjuk kontyba van kötve a hajam, mert csak olyankor látszódik. :D

~

És mivel mire én kitöltöttem, szinte mindenki megkapta már ezt a díjat, így most átugranám a továbbadás lehetőségét... Remélem, nem bánjátok, és persze ha valaki szeretné, nyugodtan töltse ki! :)

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kitöltötted, jó volt olvasni, több rám is igaz, pl. az én csillagjegyem is bika :)

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem a szemed a másik bejegyzésben, és hát valami csodaszép! Szóval ne bánd ezt a furcsaságot, jobban jártál vele, mint én az enyémekkel :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de aranyos vagy, köszönöm! *-* ♥ Ugyan már, a Tiéd is szép, nincs olyan, hogy csúnya szem! :D

      Törlés
  3. Ez a gyógyszerszedés nem a legjobb :( de ha kordában lehet a problémát tartani vele, akkor nincs más megoldás.
    Szerintem nem furcsa a szemed, nagyon szép, egyik gyerekkori barátnőmnek van furcsa szeme, teljesen egyszínű világoskék, mint a csempe. Szerintem a legtöbb embernek sokszínű a szeme, volt kolléganőmnek sárga+zöld, páromnak hasonlóan zöld, mint a tiéd, nagyon kevés barna beütéssel, enyém barna, egyik szememben zöld beütéssel. (Miért is lenne egyforma, mi?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sajnos ez van... :/ De már hozzászoktam... :)
      Köszi! :D Aranyos vagy :) Nem tudom, nekem olyan furcsa hogy ilyen turmix-szerű, összevissza színű... :D De szeretem mert szerintem épp emiatt különleges :) Bár azért nem zavarna az se ha az az "igazi" zöld lenne vagy valamilyen szép kék... de azzal kell élnem ami van. :DD

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...