2014. március 12., szerda

IsaDora - Chameleon Crush


Még sosem volt IsaDora lakkom, így amikor a szegedi találkozónk alkalmával megkaptam a Chameleon Crush-t Flórától, magamon kívül voltam az örömtől. És még most is. :) Köszönöm! *-*

A Chameleon Crush egy lilás alapú homoklakk, amiben arany, zöld, és... egészen pontosan nem is tudom meg határozni, hogy hányféle színű csillám van benne, de azt hiszem, a képek egészen jól átadják - egy szépséges és különleges lakkról van szó. Már az alapja is nagyon szép színű, és aztán az egész feltubózva a csillámokkal... mesés. Páratlan. :)

Használt lakkok:
  • IsaDora Sugar Crush "114 Chameleon Crush" - 2 réteg

Lámpa alatt



 Vakuval


4 megjegyzés:

  1. De gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll! Nekem is meg van ez a lakk, én a fedésével nem vagyok teljesen kibékülve magamon, pedig tényleg az egyik legkülönlegesebb homoklakkom.

    VálaszTörlés
  3. Ez a szín egyszerűen mesés! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi, aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...