2014. március 14., péntek

Moyra Sand Effect - No. 853 Jasmine's wish


Eredetileg nem terveztem megvenni ezt a lakkot, mivel úgy gondoltam, minek, úgyis annyira hasonlít a Lovely kék Baltic Sandjére... aztán megláttam Edina posztját róla, és elvesztem.

Ahogy az első képen, illetve lentebb a makrónál is láthatjátok, kék is, zöld is, és... egyszerűen gyönyörű. Egyébként - ránézésre - más, mint a Lovely kékje, sokkal élénkebb, kevésbé hideg, zöldesebb kék. Sellőlányos. :)

Használt lakkok:
  • Moyra Sand Effect "No. 853 Jasmine's wish" - 2 réteg

Lámpa alatt




Vakuval

6 megjegyzés:

  1. annyira szép, és tényleg sokkal másabb a színe is. én is alig várom h felkenjem, most h itt a jó idő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *mint a lovely-nak, ez lemaradt (korán van még. :D)

      Törlés
  2. gyönyörű színe van, be kell szerezzem! :) Most a Lovely kék Sand lakkja van fent a körmeimen, de ez a Moyra is csodás és élénkebb! :)

    VálaszTörlés
  3. jújj, akaromakaromakaromkell. de Szhelyen még sehol nem láttam :(

    VálaszTörlés
  4. Tényleg teljesen más, jól áll Neked ez a szín :) Lehet majd beszerzem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...