2014. március 2., vasárnap

Moyra csomag - új Gel Look színek


Ma egy nagyon "boldog" posztot olvashattok, ugyanis szinte végig vigyorogva írtam. :D

Nemrég megkeresett a Moyra ügyvezető asszisztense, hogy látták a blogom és nagyon tetszik nekik, ezért szívesen küldenének tesztelésre az újdonságaikból. Gondolhatjátok, hogy meglepődtem, aztán persze repkedtem az örömtől - bár még mindig nem hiszem el, hogy pont én, és... na, értitek, nem vagyok Fortuna kedvence alapjáraton. :D

Szerdán a fentebb látható csomag várt itthon, ami a Gel Look kollekció 5 új színét tartalmazta - és már nevük is van a színeknek! :)

A csomag ezt az 5 szépséges lakkot rejtette, ami főként a rózsaszínes vonalon mozog, de helyet kapott benne egy zöldeskék, kissé türkiz és egy gyönyörű, igazi karácsonyi vörös is. A lakkok ecsete szélesebb, mint a szokásos Moyra lakkoké, és kissé lapított is - ezzel szeretek a legjobban festeni. :) A lakkok állaga se nem folyós, se nem sűrű, de alapos megfigyeléseket nem tettem erről, mert épphogy csak felkentem teszt gyanánt egy másik szín tetejére őket - így a fedésükről sem tudok biztos véleményt mondani, de nekem elég pigmentáltnak tűnnek... ;)

Még nem próbáltam élesben egyiket sem, de a teszt alapján mind szép fényesre szárad - de a teszteknél persze majd írok erről is bővebben.

Íme az 5 új szín, a kép alatt pedig az árnyalatszámok névvel együtt, balról jobbra:

No. 918 - Constance, No. 919 - Amélie, No. 920 - Veronique, No. 921 - Julie, No. 922 - Nathalie

Már nagyom várom, hogy kipróbálhassam ezeket a lakkokat, ugyanis ezek (majdnem) az első Moyra Gel Look lakkjaim - múlt szombaton vettem ugyanis egyet (No. 910), de még nem próbáltam ki, így szerintem ők lesznek az első számú tesztalanyok... :D

7 megjegyzés:

  1. Húúú de jóóó, imádom a Gel look lakkokat, egyre többet zsebelek be magamnak! Erre a kékre biztosan vetek majd egy pillantást. Mondjuk több matt árnyalatnak jobban örülnék. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hú de szép lakkokat kaptál! :) Nekem egy Moyra Gel Look lakkom van de nagyon szeretem. Egy rétegben tökéletesen fed, hamar szárad, és viszonylag tartós is. :)

    VálaszTörlés
  4. Szép színek, kíváncsi vagyok milyenek, a hologramos Moyra körömlakkok nagyon szépek, már kerestem őket de még nem sikerült vennem.
    Várom a bejegyzéseket, nekem ezek közül a türkizkék tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  5. Wow, mind szépségesnek tűnik, nagyon várom már a teszteket!
    Az egyik kedvenc olcsóbb kategóriájú márkám a Moyra . :)))

    VálaszTörlés
  6. a sand lakkjaikat imádom, a holo-k gyönyörűek..kíváncsi vagyok a Gel Look kollekcióra! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színek, jók ezek a Moyra lakkok, főleg a legjobban a 919 - Amélie tetszik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...