2014. március 17., hétfő

St. Patrick's Day nail art


Már a múlt hétfői Moyrás csomagos posztnál is említettem, hogy szeretnék egy Szent Patrik-napi körmöt készíteni március 17-re - nos, elkészítettem. :) Elég sok macera volt, mivel nem vagyok nagy szakértő a nail art-ban, aztán az egyik dizájn (a középső ujjamon) nem úgy alakult, ahogy én akartam, visszagondolva pedig az arannyal kellett volna megfesteni a négylevelű lóherét... most már mindegy, legközelebb okosabb leszek. :D

Az inspirációt Pinterestről és a Google-ról szedtem, de igazából csak az elemekhez néztem inspirációt: szerettem volna beleépíteni a kalap csatját (mutatóujj), a lóheréket (középső- és gyűrűsujj), illetve valamilyen szinten az aranyat (ezért lett a hüvelykujjamon a minta olyan, amilyen), valamint zöld csillámot is szerettem volna, így az a kisujjamra került. Hogy változatosabb legyen, a gyűrűsujjamra felkentem 2 réteget a S-he Stylezone "320"-ból, majd rá két réteget a Catrice "08 Goldbusters"-ből, a többi körmömön pedig alapnak az essence colour & go "151 we rock the green"-t használtam. Az összes használt lakk listáját és képét megtaláljátok a poszt végén, ábécésorrendben, most nem vacakolnék a "használt lakkok" listával, túl hosszú lenne. :D

Vakuval



Természetes fényben



 A felhasznált lakkok:


Astor Lacque DeLuxe "880 Forest Green", Catrice "08 Goldbusters", essence colour & go "151 we rock the green", essence metal glam gold topper "01 steel-ing the scene", Moyra Gel Look "No. 933 Marion", Rimmel Finishing Touch fedőlakk, Rose Nails fekete díszítőlakk, S-he Stylezone körömlakkok "317" és "320", saját készítésű zöld glitteres lakk (Miss Sporty-s üvegben, átlátszó MS lakk + zöld apró glitterek), díszítő hexagon glitterek.

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...