2014. július 8., kedd

Jollie France – 63


Egy kissé bajban vagyok ezzel a lakkal, ugyanis a címkéje szerint a sorszáma #63, azonban a neten keresgélve ugyanerre a színkódra egy sötétlila JF lakkot dob ki a kereső. Ami még érdekes, hogy a gyártó honlapján sem található meg ez a szín – nem csak, hogy ezalatt a kód alatt, de sehogy sem. Érdekes...

Egyébként ezt a lakkot teljesen véletlenül találtam egy illatszeres boltban (Szegeden az Anna csarnokban) 450 forintért, és mivel alapvetően jókat olvastam a JF lakkokról, úgy gondoltam, miért is ne, és egyébként is megtetszett a szín – tudjátok, hogy megy ez. :D Egyébként ezen kívül még egy lakkot elhoztam, a #32-es narancs lakkot, mivel egy ideje rákattantam a narancs színre, és a számomra tökéletes narancs árnyalatot keresem (pontosabban szólva a lehetséges Sephora Formula X "Incandescent" dupe-ot). :D Nem tudom, mennyire jó hasonmás, de nekem close enough, főleg 450 forintért... :D

A Jollie France lakkok ecsete még a "szokásos" régi, picike, vékonyka ecset, ami ebben az esetben jó, mivel a lakk állaga eléggé híg, így könnyebb terelgetni a köröm felületén, és kevesebb az esély, hogy egyszerre sok kerül az ecsetre, és emiatt "elárasztja" a köröm teljes felületét.

Maga a lakk egész fényesre szárad, de én azért még kentem rá egy réteg fedőlakkot is. Nem buborékosodik, az első réteg egy kicsit csíkoz, de a másodikkal már tökéletes.

A #63 színe egészen különleges, egyfajta sötétebb, szürkés menta, kissé terepzöld jegyekkel – nem tudom másként leírni, ez tipikusan az a szín, amit látni kell, hogy tudd, milyen... :D A képek közül egyébként az első, negyedik és ötödik képen nagyjából színhű, a másik két lámpás képnél valahogy jobban előtérbe került a menta, és hiába ügyeskedtem a képszerkesztővel, egyszerűen sehogy sem akart sikerülni.

Ha találkoztatok már ezzel a lakkal, és ismeritek a valós számát, kérlek, írjátok meg kommentben – én semmit sem találtam róla a neten, sőt, még hozzá hasonló színt sem a Jollie France márkán belül.

Lámpa alatt



Vakuval


6 megjegyzés:

  1. Nagyon különleges ez a menta, már gondolkodtam azon, hogy megveszem. Nem értem miért hagytam ott a boltban... ha szerzek egyet megnézem a számát és megírom neked. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na megnéztem és én is ezen a számon láttam, de baromi furcsa mert nekem volt egy JF sötétlila lakkom és annak is ez volt a száma. :D A bűvös 63-as :D:D

      Törlés
    2. Én is pont emiatt furcsállottam, mivel - többek között - kereséskor a Te képeidbe futottam bele a sötétlila lakkról, ami a 63-as kódszám alatt fut... Érdekes... :D

      Törlés
  2. Na, szombaton majd megkérem Enikőt és Cintiát, hogy vigyenek el oda. Én is szemeztem már a JF lakkokkal, de nem nagyon járok Pesten eurós boltokba, így gőzöm sincs, hol lehet kapni.... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én ezen a helyen kívül nem is nagyon találkoztam velük, errefelé a 100-as/eurós boltokban csak Rose Nails-t lehet kapni... xd :D Btw, az illatszeresben vannak sima és Gel Look Moyrák is, olcsóbban, mint a márkaboltos ár. ;) És van néhány Aden is, ha jól emlékszem... :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...