2013. december 29., vasárnap

Karácsonyi ajándékok és nemrég vásárolt dolgok


Eredetileg nem terveztem ilyen jellegű posztot írni, de mivel jó és hasznos dolgokat kaptam (és vettem :D) idén karácsonyra, ezért úgy döntöttem, hogy miért is ne. Így most a karácsonyi ajándékaimról és a mostanában vásárolt dolgokról olvashattok - egyberaktam a kettőt hogy ne kelljen külön-külön írogatni, szerintem így egyszerűbb. :)

Kezdjük a lakkokkal! :D


A Nailland rendelésemről már olvashattok, így erről nem akarok többet írni, a posztot elérhetitek itt: Karácsonyi Nailland haul (Golden Rose & A-England)

A többit én vettem magamnak, így igazából nem is karácsonyi ajándékok, csak amolyan sima "vásárolt dolgok". Ez most furán hangzik. :D

A Lovely Snow Dust lakkokat úgy kellett levadásznom, Szegeden 3 Rossmannt is bejártam, de csak az aranyat (Nr 1) és az ezüstöt (Nr 2) találtam meg. :( A fehéret, hiába kerestem, sajnos már sehol sem sikerült fellelnem. Ezért még mindig vadászok rá. :D

A Lovely Blink Blink Nr 11 lakkot (felső sor legelső) Krémmánián és a Rossmannos akciós újságban láttam, és már akkor tudtam, hogy KELL, de aztán sajnos nem találtam. Majd teljesen gyanútlanul besétáltam a Rossmannba - a Snow Dust lakkokért - viszont még nem voltak kirakva, ezt viszont megtaláltam a polcon! *-* Egyszerre arany és pink, és barack, és ááá... aranybarack. Gyönyörű. Tényleg. De a fedése annyira nem jó, inkább fedőlakként használatos szerintem, most ez van a körmömön, és a 2. réteg után sem tökéletes... de csillámos, úgyhogy elnézem neki. :)

Mivel mostanában nagyon megtetszettek a holo lakkok, így én sem hagyhattam ki a Moyra No. 43 lakkot, így a fodrászkellékesben megvettem. Eredetileg láttam még egy Moyra holo lakkot a neten (No. 45), de sajnos az üzletben nem találtam ilyet. :( Mindenesetre ez is nagyon tetszik, és tényleg más, mint a S-he Stylezone-féle! :) (Érik az összehasonlító poszt! :D) Még nem volt alkalmam kipróbálni, de már nagyon várom, bár a Moyra lakkokkal annyira nem jó a viszonyom, de.. hátha.

A különböző külföldi körmös blogokat böngészve futottam bele abba a ténybe, hogy az essence megújította a glorious aquarius fedőlakkot. Az eredetileg világos-/középkék és bronz csillámos lakkot egy teljesen sötétkék szépségre változtatták, ami szinte kiabált azért, hogy vegyem meg. :D Elég trükkös volt a beszerzése, mert ahol még nem fogyott el a régi változat, ott az új sincs kirakva, így abban a Rossmannban, ahová általában járok, nem is találtam. Szegeden viszont volt belőle. :)

Már egy ideje kerestem valami jó, matt szemhéjpúdert, amivel jó lenne kontúrozni a szemet, meg hasonlók. Erre a legmegfelelőbbnek egy Catrice Absolute Eye Colour Mono szemhéjpúdert találtam, méghozzá a 350 Starlight Expresso árnyalatot. A valóságban lehetne egy icipicit pigmentáltabb, de végre találtam egy jó matt satírozószínt, és ez a lényeg. :)


Az Aromax csipkebogyóolajat Anya vette nekem, már egy jó ideje szeretném a pattanások után megmaradt hegeket halványítani, és utánaolvasva egy picit a témának ezt választottam. Remélem, jó lesz. :)

Lassan elfogy a hidratálókrémem is, ezért vettem magamnak egy újat - zsákbamacska, mivel KM-en eddig csak egy vélemény van róla, és oké, hogy az maxpontos, de... majd kiderül. Ez az Alverde kamillás és varázsmogyorós nappali hidratáló arckréme. Elvileg érzékeny bőrre is jó, bár az illatanyag... engem eléggé zavar a szaga. :D Tudom, hogy később megszokom, de nagyon fura. Pár napja használom, eddig semmi baja tőle a bőrömnek, remélem, ez továbbra is így fog maradni.

Az utolsó előtti dolog pedig egy Adidas Fun Sensation EDT, amit anyutól kaptam karácsonyra. Nekem picit túl édes az illata... de azért elfújkálom. De ezentúl inkább magamra bízom az illatválasztást. :D


Mivel a hajsütővasam teljesen felmondta a szolgálatot - meg előtte sem volt valami szuper... -, kellett egy új, és mivel annyira jókat írtak a Remington Ci95 kúpvasról (vagy Pearl Wand, mindkét néven láttam már), ezért ilyet kértem a mamáéktól. Van hozzá kesztyű meg hővédő tok is, tök jó! :) Persze még gyakorolnom kell vele a hajsütést, a hajam bal oldalán sikerült úgy-ahogy besütnöm vele a hajam. :D

2 megjegyzés:

  1. Hallom, ahogy a pénztárcám sír. :D Azok a lakkok... :) A Moyra 45-öt egyébként én is kerestem, és az eladóval néztük a katalógusban, de ott egy lila a 45-ös :/ A kúpvassal készült frizurádról mutatsz majd képet/lesz bejegyzés? :D

    VálaszTörlés
  2. Sok-sok szép lakk! :3
    Én imádom a Moyra lakkokat. :3 Pont nemrég vettem meg én si a 43-ast. :) Érdekes, én is lilára 45-ös számmal, de van holos 45-ösről is kép, de élőben még sosem láttam ezt...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...