2013. december 28., szombat

A-England - Dancing with Nureyev

Először is egy kis információ: mostantól a körmös posztoknál elhagyom a "notw" jelzőt, mivel már egy jó ideje nem beszélhetünk heti körömről, egy héten legalább kétszer festem ki a körmömet... ráadásul így jobban is mutat szerintem. Tehát ezentúl csak a lakkok neve kerül ki, az eddigi posztokon nem fogom módosítani a címet egyelőre, hogy később mi lesz, még nem tudom.

~

Ha Karácsony, akkor A-England! ;) Idén ez volt a "karácsonyozós" lakkom, jó volt egy kicsit kitörni a piros sémából. Szerintem simán megállja a helyét Karácsonykor is, sőt! Gyönyörű, ünnephez illő.

Nem is tudom, hogyan kezdjem ezt a posztot, mert ez a lakk egyszerűen... wow. Nem jut más eszembe. :D

Ma az A-England egyik lakkjáról, méghozzá a Dancing with Nureyevről fogok nektek írni. Ezt a lakkot Anyutól kaptam karácsonyra, a Nailland rendelésem többi része (Golden Rose lakkok) pedig amolyan "Dóri ajándéka Dórinak" jellegű volt. :D Nagy hezitálásban voltam a választásnál, mivel a Fonteyn is nagyon tetszik, de ez is, és nem tudtam választani. Aztán amikor le akartam adni a rendelést, elhűlve vettem észre, hogy nincs készleten a Dancing with Nureyev. Írtam a Naillandnek, hogy mikor lesz újra elérhető, nagyon gyorsan válaszoltak is, azt írták, hogy majd csak január elején várható készletfeltöltés. Aztán másnap amikor hazaértem, felmentem a Nailland webshopba hogy elküldjem a rendelésem, és csak véletlenül ránéztem a Dancing with Nureyevre. ÉS VOLT BELŐLE! Iszonyat boldog voltam, gyorsan kosárba raktam, majd elküldtem a rendelésemet, amiből aztán később sajnos kikerült a Golden Rose Holiday 58-as, mert elfogyott... a rendelés leadása után néztem csak a Nailland Facebook-oldalán, hogy kiírták, hogy 2 darab elérhető a Dancing with Nureyevből. És sikerült szereznem egyet az utolsók közül! Olyan boldog voltam! *-*

Szóval a lakkról. Már hallottam a hírét az A-England lakkok hihetetlen pigmentáltságának, de tudjátok, amíg nem láttam, nem hiszem el... ;) Ezért totál ledöbbentem, hogy TÉNYLEG iszonyatosan jól pigmentált, és az ecsetével sem voltak problémáim - szeretek ezekkel a hagyományos ecsetekkel dolgozni, a mostanában divatos "duci ecsetekkel" valahogy könnyebben elrontom a lakkozást, ráadásul nagyon pici a kisujjamon a köröm, így ez olyankor probléma. :D

Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ne kenjek fel második réteget, mert egyszerűen olyan jó volt a fedése az első után is, de mivel néhol rontottam, ezért felkentem a másodikat is. Azt hiszem, nem kell mondanom, hogy a színének és a holo hatásnak csak jót tett... ;)

A fotókat egyébként egy új géppel készítettem, szerintem látszik is rajtuk, vagyis már nem új, mert már egy ideje megvolt, csak nem működött, mert meghalt benne az aksi, és nem akart bekapcsolni - bezzeg elemekkel simán működik... :D

Azt hiszem, ennyi elég is a rizsából, beszéljenek helyettem a képek. Csak... nézzétek. Wow. Ugye, hogy wow?

Használt lakkok:
  • A-England - Dancing with Nureyev (2 réteg)
  • NYC New York Color Turbo Dry fedőlakk (1 réteg)

Vakuval






Lámpa alatt készült közeli képek


4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...