2013. október 21., hétfő

notw #60 - BL BeautyLine navy blue

Ez a lakk eléggé zsákbamacskának tűnt, amikor megvettem, ugyanis semmit sem tudtam róla - a márkája BL BeautyLine, a gyártója pedig a Dobner Kosmetik. A lakkot egyébként Kik-ben vettem, potom 290 forintért. Mennyi időn át áhítoztam a Max Factor Navy Blue lakkjáért... nos, nem tökéletes dupe, de nekem elég. :) Árnyalatszáma nincs, legalábbis én nem találtam rajta, egyébként pedig egy sötétkék, csillámos lakk, aminek a befotózásával nagyon megküzdöttem, ugyanis alig akarta visszaadni azt a mélykék színt, amilyen a valóságban. Talán a félárnyékos- és a vakus képek adják vissza igazán... Egyébként nagyon meglepő volt, hogy már 1 rétegben is szinte tökéletesen fedett, de azért én még kentem rá egyet, hogy biztosan ne legyen csíkos a fotókon. A tartósságáról nem tudok nyilatkozni, mivel csak a fotózás ideje alatt viseltem.

Használt lakkok:
  • BL BeautyLine körömlakk (sötétkék, nincs árnyalatszáma...) - 2 réteg

Napfényben:



Félárnyékban:


Lámpa alatt:


Vakuval:

2 megjegyzés:

  1. ahj. szerelmes vagyok minden kék lakkba :D

    VálaszTörlés
  2. ez nekem is megvan :D és imádom :)) http://wonderful-fleur.blogspot.hu/2013/06/beauty-line.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...