2013. október 3., csütörtök

...And that's who I am. #3


"Felhőbámuló" vagyok. Imádom figyelni a felhőket, ahogy elúsznak, és mindig látok bennük egy-egy alakot, figurát, állatot vagy ilyesmit. Simán eltudnék tölteni órákat azzal, hogy csak fekszem a fűben és nézem a felhőket...


Álmokban lakom. Ezt már az előző ilyen bejegyzésben is kifejtettem, úgyhogy most nem ismételném önmagam, ha lehet. :D


Mindig is szeretni fogom a Harry Potter-sorozatot. Legyen szó a könyvekről vagy a filmekről, szerintem ez az, amit bármikor és bárhol képes lennék nézni vagy olvasni, kortól függetlenül. Örök klasszikus marad nekem. :)


Fura vagyok. Több ember és önmagam szerint is. :D Vannak ilyen érdekes dolgaim, amiket mások nagyon furcsának tartanak, és amikor rám jön az ötperc (ami általában több)... Olyankor egy kicsit megőrülök. :D Arról nem is beszélve, hogy más vagyok (nagyon!), mint a környezetemben lévő emberek (osztálytársak, ismerősök, stb.), így a furcsaságaim még jobban kirajzolódnak.


Szeretem az ünnepeket. A szüneteket és az ünnepeket egyaránt. :D De főleg az őszi-téli időszakban, akkor nagyon jó egy bögre meleg teával a szobában ülni és nézni a hóesést vagy a leveleket, vagy valami klasszikus ünnepi filmet, amit már százezredszerre adnak a TV-ben... (Kevin!!! :D Én idén is meg fogom nézni, az egyszer biztos! :D Bár már legalább tizedszerre fogom látni, még emlékszem, hogy 5-6 éves koromban is vakulásig adták a tévécsatornák... és még kazettán is megvan. xD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...