2013. március 1., péntek

notw #21 - Miss Sporty Metal Flip: 040 Fiery Blaze

 Megvettem a Miss Sporty új, Metal Flip kollekciójából két lakkot, és bár még csak a Fiery Blaze-t próbáltam ki, nagyon tetszik ez az egész duocrome-dolog. A zöld-lila-barna árnyalatok váltakozása... Hú. És ezután megvettem a Moyra No. 99-es lakkját és felkentem a gyűrűsujjamra... Gyönyörűen mutat rajta. Legalábbis szerintem. :D

Yes, I bought 2 nail polish of Miss Sporty's new trend edition "Metal Flip", 030 Aurora Borealis and 040 Fiery Blaze. They're amazing! Altought I only tried "Fiery Blaze" out, I love the green-purple-brown duocrome effect in it! And then I bought Moyra No. 99 and I applied it on my ring finger... It looks gorgeous!

2 réteg Miss Sporty Metal Flip 040 Fiery Blaze & a gyűrűsujjamon 2 réteg Moyra No. 99

2 coats of Miss Sporty Metal Flip "040 Fiery Blaze" & on my ring finger 2 coats of Moyra No. 99




4 megjegyzés:

  1. Magában is szép a Miss Sporty, de ezzel Moyrával... Fenomenális.

    VálaszTörlés
  2. Milyen gyönyörű ez a lakk! Ilyesmi nincs fémesebb színekben? Én ilyen holografikusat keresek, bár még annyira nem néztem utána mert lusta vagyok, de az olyan szép!!:)) És jó ötlet volt rá az a moyra lakk!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nincs, legalábbis szerintem egyik sem igazán fémes... :S itt vannak képek az összes árnyalatról: http://rogaczki-kosmetyczne.blogspot.hu/2013/01/miss-sporty-i-kolekcja-metal-flip-030.html + http://www.livelifegorgeous.nl/2012/12/miss-sporty-metal-flip-nail-polish/
      Hű, egy holografikusra én is szívesen beruháznék, a flormar holo lakkja nagyon jól néz ki, és viszonylag jó árban is kapható elvileg... Ráadásul van flormar stand a szegedi Árkádban is. Csak én olyan lüke voltam, hogy elsétáltam mellette, mondván, majd lesz idő visszamenni, stb. Hát nem volt. :D De majd legközelebb megnézem közelebbről a lakkokat, hátha köztük van a holo is. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...