2013. március 31., vasárnap

Franken körömlakk jelly sandwich-hez


Tegnap Thimmykénél olvastam egy bejegyzést, ahol a házilag "összekutyult" franken lakkjait mutatta be. Már akkor elkezdett furdalni a kíváncsiság, hogy milyen jó lehet, stb, (főleg az utolsó lakkja után... az valami mesésen néz ki! *-*) és hogy nekem is készítenem kell... Ma reggel, rögtön ébredés után az első dolgom volt, hogy előkutattam az eddig sosem használt essence nude glam lakkomat, a csillámos lakkokat és hozzákezdtem az alkotáshoz. :)


A "02 iced strawberry cream" lakkot választottam alapnak a nude glam régi kollekcióból


Őket pedig a csillámok miatt használtam; legtöbbet a nagy piros csillámos Lovely Moulin Rouge lakkból tettem bele, kevesebbet az essence "112 time for romance" lakkjából, a legkevesebbet pedig szintén a Lovely Moulin Rouge kollekciójából származó pink csillámos lakkból. Sajnos igazából csak a nagy piros csillámok látszódnak benne, a többi valahogy "elveszett"... :( De nem baj, így is szép lett. :)


Ilyen a kész lakk az üvegben:


Körömre felkenve 2 rétegben


1 rétegben, vakuval


Remélem, tetszett, ha van kedvetek, készítsétek el Ti is! :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy felcsigáztam a fantáziád. :D
    Nekem nagyon tetszik a végeredmény, olyan kis vattacukros lett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Nekem az eperfagyi jutott róla eszembe (már csak az eredeti neve miatt is, de a piros csillámok még jobban arra hajaznak), de a vattacukor se rossz. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...