2013. november 9., szombat

Új kinézet a blogon! (Autumnal look)

Az igazat megvallva megszenvedtem ezzel a kinézettel:volt egy elképzelésem, amit aztán sehogy sem tudtam megvalósítani, így tovább és tovább fejlesztgettem, amíg ez a mostani elrendezés és stílus ki nem alakult. Most már nem bánom, hogy így alakult, mert ezzel a fehér alappal jobban tetszik, mint a barnával. :)

Az elrendezésen is alakítottam, mert már picit untam az előzőt, illetve egy képet is tettem a bemutatkozásom elé, amit Weheartit-en találtam, és szerintem eszméletlenül szép és aranyos! *-* (Igen, rókamániás vagyok. Khmm. :D)

Remélem, hogy Nektek is tetszik ez az új kinézet, habár annyira sokáig nem hiszem, hogy fenn lesz - karácsonyra mást tervezek, de az, hogy meg is valósítom-e, még kérdéses.

Az utóbbi időben eléggé elgondolkodtam a blog sorsán - nem tervezek bezárni, csak mivel végzős vagyok, így szinte mindig mínuszban vagyok az idő tekintetében. Ráadásul a legtöbbször a tanulás rovására megy az, hogy olyan sokat itt ülök... Ezért azon gondolkodtam, hogy kettő- helyett háromnaponta lennének posztok. Mit szólnátok hozzá? Hátha így egy kicsit rendszerezni tudnám az életem...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az új kinézet, a hátteret imádom :3

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon szép ez a kinézet, nekem nagyon tetszik :) a róka meg kimondottan, annyira aranyos!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szuper ez a stílus.kellemes!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...