2013. november 27., szerda

Maybelline Color Show "Brocades" kollekció

Úgy gondoltam, írok erről a kollekcióról, mivel nekem nagyon tetszik - szerintem egy kicsit hasonlítanak a Models Own Velvet Goth kollekciójához. :) A Knitted Gold-ról (vagy más néven Gilded Rose) láttam képeket, amelyeken nekem úgy tűnt, hogy nagy a hasonlóság közte és az A England She Walks In Beauty lakkja között, azóta megtudtam, hogy nem is ennek a lakknak, hanem a Ciaté Antique Brooch hasonmása... :D

Arról nem tudok, hogy vajon nálunk is kapható lesz-e ez a kollekció, én mindenesetre reménykedem, mert szerintem nagyon szépek, ráadásul különlegesek is. :)

UPDATE: nem lesznek kaphatóak nálunk, legalábbis "Sajnos egyenlőre nem.", hogy pontosan idézzem a Maybelline Hungary válaszát, amelyet az egyik, erre irányuló kérdésre adta... :(

Az EU-ban és Angliában úgy tudom csak 4 szín érhető el, ezek pedig a következőek:

219 Foil Flash, 220 Knitted Gold, 221 Beaming Blue, 222 Rosy Rosettes

De persze Amerikában jóval több színben kapható... A fenti 4 szín is megtalálható itt, csupán más néven, a színeltérés pedig azért van, mert a lenti képek a Maybelline amerikai oldaláról, a fentiek pedig a holland oldalról vannak. :D

750 Lavishly Lilac, 755 Embellished Blues, 760 Gilded Rose (= 220 Knitted Gold), 765 Amethyst Couture, 770 Silver Swank (= 219 Foil Flash)

775 Crushed Crimson, 780 Black n Mirrors, 785 Beaming Blue (= 221 Beaming Blue), 790 Emerald Elegance, 795 Ruby Refined (= 222 Rosy Rosettes)

Mit gondoltok róla? :)

3 megjegyzés:

  1. Nem lesznek kaphatóak, tegnap legalább is azt a választ kaptam a Maybelline-től.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de kár :( Pedig reménykedtem, szerintem lett volna rá vevő... :/

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...