2013. július 16., kedd

notw #38 - Lovely Baltic Sand Nr 1 (narancssárga)

Már régóta olvashatunk a Lovely új lakkjairól, az új színekről, formulákról, stb... De a legnagyobb hírnévnek - szerintem - a Baltic Sand lakkok örvendhetnek. Elvégre eddig csak az OPI-tól, illetve az Anny-tól, esetleg néhány más drága, és nálunk kevésbé beszerezhető márkától láttunk ilyen speciális, homok finisű lakkot.

Szerintem ragyogó ötlet volt a Lovely-tól, hogy ők is belevágtak a "homoklakk-bizniszbe". Elvégre a márka könnyen beszerezhető, és nem utolsó sorban olcsó, ráadásul a lakkok minőségére és színére sem lehet szerintem panaszkodni.

Magam sem gondoltam volna, de nagyon megszerettem a liquid sand-jellegű lakkokat, ami azért meglepő, mert pár hónappal ezelőtt amikor az első homoklakkok megjelentek az OPI-nál, kézzel-lábbal tiltakoztam az egész ellen (és nemcsak az áruk miatt), és eldöntöttem, hogy nekem ez az egész nem tetszik, és soha nem is fog. Hát, tévedtem.

A három Baltic Sand lakk közül a narancssárga (piros?) lakk tetszett meg először, ezért meg is vettem. Egy rétegben is nagyon szépen fed, nekem jobban is tetszett az a kicsit kifakult narancs szín, amit akkor mutatott. Két rétegben erőteljesebb a színe, de még így is szép. Az ecsettel nekem semmi bajon nincsen, sőt, szeretem az ilyen kicsit szélesebb, tömöttebb ecsetet, szerintem jobban lehet vele dolgozni. A lakk tartósságával is meg vagyok elégedve, nekem szépen bírta, bár én általában gyakran váltogatom a körmöm színét - kivétel ez alól, ha elfoglalt vagyok, és ezért nem marad időm lakkozni, mert akkor vasárnaponként festem újra.

Az pedig már csak hab a tortán, hogy ez a lakk egy lehetséges dupe, méghozzá az OPI Bond Girls kollekciójából a Jinx nevű, és az Anny "655 She's amazing" (Desert Glam kollekció) lakkjára is nagyon hasonlít szerintem, bár ezt képekkel sajnos nem tudom alátámasztani, mivel egyik említett lakkal sem rendelkezem sajnos, de Ani és Nitulino képei alapján össze tudjátok vetni a három lakkot.

Használt lakkok:
  • Lovely Baltic Sand Nr 1 (narancssárga)

Egy rétegben

Mindhárom kép természetes-, illetve napfényben készült




Két rétegben

Vakuval:


Napfényben:


Árnyékban:


Ti már próbáltátok ezt a lakkot?
Mi volt a véleményetek róla? :)

4 megjegyzés:

  1. Ma pont ez van rajtam is, és imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem, bár a kéket egy kicsit jobban :D

      Törlés
  2. Én a kékre vadászom már mióta, de két rossmann van a környéken, és persze, hogy mindig abból van készlethiány. Citrom és narancs mindig van bezzeg.. xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megvettem a kéket rövid idővel ez után, bár előtte elgondolkodtam rajta, "hogy kell ez nekem...?", hát KELL! :D Annak is olyan szép a színe, nem érdekel, hogy nyár van, az egyik kedvenc lakkom. *-*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...