2012. október 12., péntek

Galmour-napok 1. nap: október 12. #haul

Az első nap termése. Kuponokkal, féláron. :) Az alapozó csodás, szépen fed, illik a bőrömhöz, jól építhető... pedig féltem, hogy majd elüt a sápadt bőrömtől. :D A tovább... után a többi kép, az Alverde Camouflage púder (amit még nem teszteltem, de majd holnap...) és a True Match a kezemen. Készítettem az arcomról is képet, de azt végül nem teszem fel, mert nem is sikerült jól (semmilyen képen nem nézek ki tűrhetően) és mert inkább megtartom az "anonimitásom" ilyen szempontból... :D

2012/10/13 update: ma reggel 6-kor tettem fel az alapozót, egy kis Camouflage púderrel és egy leheletnyi Essence mattító púderrel fixálva, 2 óra után még nem volt jele semmilyen változásnak, ami azért megy csodaszámba, mert az eddigi alapozóim mind kifényesedtek maximum 1 óra alatt. Ez még mindig bírja a strapát, pedig este fél 6 van, és a nap folyamán egyszer, fél 10 körül púdereztem egy kicsit újra csak az arcom. Tehát 11 és fél órája van a fejemen, és még mindig simán vállalható.
Imádlak, L'Oréal!

L'Oréal True Match alapozó C2 Rose Vanilla / Vanilla Rosé, Alverde Camouflage púder

A púder felnyitható teteje, ahol megtaláljuk a kis tükröt, valamint a miniatűr pamacsot

A púderhez úgy jutunk, ha az egész kupakot lecsavarjuk. (és szedjük le a védőfóliát is! :D)

L'Oréal True Match alapozó C2 Vanilla Rose - kinyomva

L'Oréal True Match alapozó C2 Vanilla Rose - eldolgozva

2 megjegyzés:

  1. Nem mondod, hogy a True Match alapozóra is érvényes volt a Loreal kupon?? Azt hittem az csak a spirálra vonatkozik!? :(( Én is Loreal alapozót akartam, de aztán maradt a Maxfactor FaceFinity....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén csak spirálra vonatkozott... :/ De mivel ez egy tavalyi poszt, úgy tűnik, hogy tavaly még bármilyen termékre be lehetett váltani... Nekem most nem is tűnt fel, mert terveztem és nem is vettem semmilyen L'oréal terméket.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...