2015. december 11., péntek

Teszt: Moyra nyomdalakkok és fedőlakk


Nemrég rendeltem a Moyra webshopjából néhány rég áhított nyomdalemezt, és ha már ott voltam, úgy döntöttem, kipróbálom a nyomdalakkokat és a speciális, nyomdázáshoz készült fedőlakkot is megvettem. Végül 4 színt választottam ki, ezekről és a fedőlakkról fogok ma nektek beszámolni, azért is, mert ezen a hétvégén (december 11. péntek és december 13. vasárnap között) minden Moyra nyomdalemezre, kiegészítőre és a nyomdalakkokra is 20% kedvezmény van a webshopban és az üzletben is. ;)

Tehát amiket vettem: SP Top Coat (fedőlakk), és a 4 nyomdalakk: SP 01 Pink, SP 02 Red, SP 05 Blue, SP 06 Black. A színes lakkok esetén fekete és fehér alapra nyomdáztam, ehhez az ötletet Edina (Lakkomlakkom) Mundo de Unas nyomdalakk-tesztje adta. A fehér alap 2 réteg Moyra Gel Look No. 944 Chantal volt, a fekete pedig a nyomdalakk (SP 06 Black), 2 rétegben, de már igazából egy is tökéletesen fedett... szóval lehet, hogy a nyomdalakkok személyében nagyon jó egyrétegesen fedő körömlakkokra is találtunk! ;) Kíváncsi leszek a fehérre... A kisujjamon a fehér alap szintén 2 réteg Chantal.


Így teljesítenek a nyomdalakkok. A nyomdázáshoz a Moyra 11 Damask Drapery nyomdalemezét használtam (teszt itt). A lakkok állaga krémes, nyomdalakk-szerű, de nem sűrű, mint a Mundo nyomdalakkok és az illatuk sem olyan szúrós (de nem is illatosak; tulajdonképpen átlagos körömlakk-szaguk van). A pigmentáltságuk is kiváló, bár eltérő mértékben, erre kitérek mindegyiknél külön.

A képek vakuval készültek, így a kék úgy tűnik, mintha fedne feketén, a valóságban azonban sokkal kevésbé látszódik... Ami nyilvánvaló, hogy a mutatóujjamra nyomdázott pink (SP 01 Pink) TÖKÉLETES, ennek a megvételét mindenkinek ajánlom, mert tényleg a Mundo lakkokhoz hasonlóan jól fed, és mégis lehet sima körömlakként is használni.

A következő színes befutónk a piros (SP 02 Red), ami viszonylag jól fed a fekete alapon is, ahhoz képest, hogy piros, bár persze nem olyan élénken, mint fehéren. Azonban a fehér alapon nagyon szépen megtartja a pirosságát. A fekete alapon való fedése a Mundo piros (Red) lakkjához hasonlatos, és látható is.

A gyűrűsujjamon látható kékkel (SP 05 Blue) kapcsolatosan vegyesek az érzéseim... az üvegben nagyon szép, sötét színe van, hasonló a China Glaze One Track Mind-hoz, azonban a finishe a legjobb szívvel is csak crellynek nevezhető, nem krémnek. Látható, hogy fehéren középkék árnyalatú lett, a feketén pedig szabad szemmel alig látható a minta, a vaku kissé látványosabbá tette. Fehér és közepes sötétségű alapra jó, de sötétre (fekete, bordó, stb.) sajnos nem.

A nyomdalakk-csapatom utolsó tagja a kisujjam körmén látható fekete (SP 06 Black), ami tulajdonképpek átlagosnak mondható, bár tényleg nagyon pigmentált. Ettől független nekem még mindig a Moyra Gel Look No. 943 Nina fekete lakkhoz hasonlít, én azzal is tudok szépen nyomdázni. Ettől függetlenül persze ez is, akárcsak a többi, kifejezetten jó nyomdalakk, azoknak is, akik esetleg kezdők, mert nem száradnak olyan gyorsan, mint pl. a Mundo lakkok, és könnyebben és olcsóbban is beszerezhetőek.

Fehér lapra nyomdázva így néznek ki:


SP Top Coat. Néhány szót a fedőlakkról. Az állaga híg, és nem képez bevonatot a köröm felületén, mint ahogy arra pl. a Moyra Gel Coat képes. Viszonylag fényesre szárad, de nem gyorsan, hanem átlagos sebességgel. Engem a sima kollekciós átlátszó lakkra emlékeztet egy kicsit a fedőlakk, de ki tudja...

Egy rétegben kenve még "kidudorodtak" a minták, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzak, mindenesetre értitek, nem volt egyenletes a felület. Ezért felkentem egy második réteget is, ami már megoldotta ezt a problémát. A mintát nem kente el, de el kell mondanom, hogy néhány órával a nyomdázás után kentem fel a fedőlakkot, mert közben még volt egy-két teendő, amiben nem akartam kockáztatni, hogy megsérül a fedőlakk. Így már nem volt friss a nyomda, mikor rákerült a fedőlakk. Bár, ha oldaná és maszatolná a nyomdamintát, akkor az még ilyenkor is így lenne, szóval szerintem mondhatjuk, hogy tényleg nem keni el a mintát. Nyomdázás után rögtön, egy percet se várva meg igazság szerint minden elkeni, valószínűleg ez is (bár nem próbáltam), de nyilvánvaló okok miatt, mert akkor még nem száradt meg a minta, de amúgy se sieti el senki se ennyire a fedőlakkozást – legalábbis remélem. :)




Ha választanom kellene az 5 termék közül, én egyértelműen a pink (SP 01 Pink), a piros (SP 02 Red) és a fekete (SP 06 Black) nyomdalakk lenne. A kék nyomdalakkot is jónak tartom, de ehhez hasonló eredményt egy sima kék lakkal is elérhetünk szerintem. A fedőlakk pedig szintén nem nyűgözött annyira le, ráérős napokon oké, de minden más alkalomra ott a Moyra Gel Coat vagy a China Glaze EverGlaze fedőlakk.

De ha valaki sima, 1 rétegben jól fedő színes és fekete lakkokat keres, azoknak bátran ajánlom ezeket a nyomdalakkokat. A közeljövőben valószínűleg a többi színt is kipróbálom, de most egyenlőre várok, amíg elérhető lesz a fehér nyomdalakk is, mert arra nagyon kíváncsi vagyok. :)

A tartósságot nem teszteltem, azonban kb. 1 napja van ez a manikűr a körmeimen, és még semmi baja (*lekopogom*, tegnap késű délután került rá a fedőlakk). A fedőlakk-nélküli időben kezet mostam néhányszor, és véletlenül bele is ütöttem a kezem – és így  körmeimet – ebbe-abba, mert én már csak ilyen vagyok, de nem lett semmi baja a nyomdázásnak, nem pattant le.

Ha megtetszettek a nyomdalakkok és a fedőlakk, a Moyra webshopban (link) és a Ferenc körúti boltjukban is beszerezhetitek őket, most péntek (12.11.) és vasárnap (12.13.) között 20% kedvezménnyel, 550 forintos áron, a teljes, kedvezmény nélküli áruk pedig 690 forint, ami szintén nem annyira sok, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy az űrtartalmuk 12 ml, és a Nailland kínálatában kapható, 5 ml-es mini Mundo nyomdalakkok is ugyanennyibe kerülnek. :)

Ti mit gondoltok? Kipróbáljátok a nyomdalakkokat? :)

http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

6 megjegyzés:

  1. A rózsaszín nagyon jónak tűnik. :3

    VálaszTörlés
  2. A ròzsaszin nekem is tetszik,engem most inkàbb a fedolakk èrdekelt,szerintem megèr egy pròbàt!

    VálaszTörlés
  3. Hm, hát jók. De nekem a sima fekete és fehér Moyra is tökéletes nyomdázásra, kb. mint az Essence nyomdalakkjai. Pirossal, pinkkel és kékkel nem szoktam nyomdázni, inkább csak holos színekkel, Moyrával, AE lakkokkal. A fedőlakkot megvettem én is, még nem próbáltam ki, de ezek után kétkedve állok hozzá, hiszen a SV, Moyra Gel is tökéletes fedőlakk. (De hát tankolok mindig, fedőlakk az kell, van itthon vagy 10-féle.)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a piros, a bordó, a lila és a kék van. Most a lilával nyomdáztam elsőre és meg vagyok vele elégedve. Sokkal könnyebb használni és takarítani is, mint a KOnad vagy az MdU lakkokat és nem is büdi. :)

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy kipróbáltad őket. Bevallom, hogy én többet vártam ezektől a lakkoktól, csalódás a piros és kék lakk. Fedőlakknak teljesen jó a Moyra gel coat, nem keni el a mintákat.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...