2014. szeptember 26., péntek

Újdonság | Moyra Aqua Jeans Effect kollekció


Már az előző posztban is említettem, hogy készítek az új Aqua Jeans kollekcióról is egy összefoglaló posztot – hát, itt lenne. :D

Ahogy a nevéből is adódik, a kék szín jellemzi az egész kollekciót, valamint a metál finis, így első ránézésre. Szerintem kék-mániásoknak kihagyhatatlan darabok... :D Ilyen esetekben én is ide tartozok, pedig alapvetően nem vagyok megőrülve a kék színért... de az újdonságoknak én sem tudok ellenállni. :D


A képek alapján nekem a 313 Into The Blue a kedvencem, persze lehet, hogy élőben a többibe is beleszeretek – majd meglátjuk. :D Az egyetlen, ami miatt kétségeim vannak a kollekcióval kapcsolatban, az éppen a színéből adódik: ugyanis a kék (és kékeszöld) lakkok elég gyakran megfogják a körmöt (és úgy általában mindent) lemosáskor... :/ Remélem, ők nem ilyenek, mert eléggé elszomorítana...

A lakkok már elérhetőek a webshopban, és így valószínűleg ma vagy a napokban már az üzletükben is kaphatóak lesznek. ;) :) Valamint a Nailland Hungary is árusítja, a pultjaiknál vagy a webshopban is beszerezhetőek. :)

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek!! Én is kíváncsi vagyok rájuk élőben :) Meg a tesztet is várom!

    VálaszTörlés
  2. Nálam is az Into the blue a legszimpibb :-)

    VálaszTörlés
  3. A Pretender kivételével mindegyik nagyon tetszik. Be se merek menni Moyrás üzletbe...

    VálaszTörlés
  4. Nálam a Blah-blah blue a nyerő :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...