2014. február 12., szerda

Aden - No. 42 American Mulberry


Számomra egy picit csalódás volt ez a lakk, ugyanis az eddigi próbáknál jól teljesített, élesben azonban egy kicsit... visszavett a lendületéből. Ennek az is lehet az oka, hogy az első réteget leheletvékonyan kentem fel, de végeredményben 3 réteg lakkot kellett felkennem annak érdekében, hogy a körömágy körüli résznél se legyen csíkos a lakk. Ráadásul egy kissé (nagyon...) buborékos is lett... :/

Egyébként ezt a színt én egy sötétebb radiant orchid-nak határoznám meg, így elmondhatjuk, hogy trendi szín 2014-ben. ;) (A Pantone minden évben megválasztja az év színét, idén a radiant orchid lett a nyerő.) Egyébként ezt csak azért mondom, mert az essence-nél - elvileg - radiant orchid-nak számít a 132 break through árnyalatú lakk, ami szerintem egy az egyben megegyezik ezzel az Adennel... :D De ha szeretnétek, készítek róluk összehasonlító posztot. (Bár nekem a régi üveges break through van meg, remélem, azóta nem változtattak a színen, mert akkor bajban vagyok. :D)

Használt lakkok:
  • Aden Cosmetics "No. 42 American Mulberry" - 3 réteg
  • NYC New York Color Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Vakuval



Lámpa alatt



2 megjegyzés:

  1. Nemszabadtöbblilalakkotvennem! :D De 3 réteg kicsit sok, úgyhogy így annyira nem csábító szerencsére. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt kihagyom, nemrég vettem egy hasonló színű Maybelline Colorama lakkot az is ugyanígy viselkedik :/ Köszi a posztot, tanulságos volt :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...