2014. január 27., hétfő

Moyra No. 43, a holo szépség


Ki gondolná, hogy ilyen szépségeket lehet találni egy olyan apró és kevésbé ismert márkánál, mint a Moyra? Én sem hittem, aztán amikor újra fellángolt a "Moyra No. 43 holo"-láz, engem is megfertőzött, így be is szereztem a saját példányomat. Nem döntöttem rosszul. :)

Mivel már keringenek a neten az új Moyra holografikus kollekcióról a képek, így azokhoz képest szinte semminek tűnik ez a lakk, mivel azok tényleg holo lakkok, nagyon durván. Még az a-england lakkomnál is holósabbak a képek alapján.

Ez a Moyra lakk a "visszafogottabb" holo vonalat képviseli, de ettől függetlenül szerintem nagyon szép. Az alapja egy pinkes szín, ami telis-tele van holografikus csillámokkal, amik viszont sajnos csak vaku, napsütés, illetve erős lámpa alatt mutatkoznak meg. Egyébként is láthatóak, de csak szakavatott szem tudja megmondani, hogy holo lakkról van szó.

Eszméletlenül pigmentált. Felmerült bennem, hogy 1 rétegben lesz csak a körmeimen, és semmi probléma nem lett volna vele. Csak hát azért észrevettem, hogy egy-két helyen egy icipicit foltos, meg nem volt annyira intenzív a színe, mint 2 rétegben, így felkentem a másodikat is. Ha belejövök a nyomdázásba (amihez először egyáltalán el kéne kezdenem :D), akkor nem tartom esélytelennek, hogy ezzel is mintázzak, mert annyira jó a pigmentáltsága.

Be szeretném szerezni a közeljövőben a Moyra új, holo kollekcióját is, abban láttam 2 pinkes színt is, így ha sikerül megvenni őket, nem kizárt, hogy készítek egy összehasonlító posztot a közeljövőben. Ó, és mivel van még egy holo-jellegű lakkom itthon, amit sokan hasonlítanak a Moyra No. 43-hoz, így lehet, hogy egy ilyen poszt is készül majd. És igen, a S-he Stylezone "155"-ről beszélek. :)

Használt lakkok:
  • Moyra körömlakk (No. 43) - 2 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Vakuval




Makró, lámpa alatt

4 megjegyzés:

  1. Ezzel én is találkoztam, de végül mégsem vettem meg. Lehet, hogy visszamegyek érte :)

    VálaszTörlés
  2. Jövő hét csütörtök Kincses;) ma érdeklődtem meg :D

    VálaszTörlés
  3. hú, nagyon tetszik! és épp az jutott eszembe, hogy vajon milyen lehet ehhez képest a s-he lakk, mert az nekem is megvan, de szerintem az azért jóval világosabb...
    lassam muszáj lesz eljutnom a sokat emlegetett moyra boltba, mert ez a lakk, meg a sötétkék homoklakk nagyon birizgálják a fantáziámat :)

    VálaszTörlés
  4. Végre-végre a héten én is kipróbáltam! :D Már három napja ezt viselem, és imádom. :D De nagyon várom már, hogy jövő csütörtökön ideérjenek a holos lakkok. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...