2013. szeptember 25., szerda

Catrice, Clean&Clear, NYC & Rimmel haul

Ez a bejegyzés már régóta vár arra, hogy megírjam, és végre valahára sikerült eljutnom idáig, mert nem akarom, hogy csak notw és "And that's who I am" posztok legyenek... :D


~

Clean&Clear Morning Energy Shine Control bőrradír
Hát... nem igazán szeretem. Akkor vettem, amikor a Garnier grapefruitos bőrradírom elfogyott, de eléggé bánom... párszor használtam, és azóta se. Mosogatószer-szaga van, és a bőröm se szereti. Pazarlás volt rá az az 1100 forint. :(


~

Rimmel Lycra Pro körömlakk (385 Hot List)
Akciósan vettem, meglepő, hogy néha tök jó dolgokat is találok az akciós polcon... :D Az árára már nem emlékszem, de szerintem nem lehetett több 500 forintnál. Megérte! :D Volt vele már 2 lakkos poszt is: önmagában, és az essence fedőlakkal is mutattam.


~

Catrice Hip Trip ajakszínező (C02 Wheels On Fire)
Nem szoktam 1300 forintért rúzst vagy ajakápolót venni, de most kivételt tettem, annyira megtetszett a Hip Trip kiadásból ez az ajakszínező. Szép a színe és jól hidratál, úgyhogy nagyon szeretem, az augusztusi kedvenceim között is szerepelt.




Swatch:


~

NYC New York Color Sweet Splash Gloss Stick (Revived Berry)
Engem is elkapott a rúzsceruza-őrület, bár csak kettőt vettem az NYC változatok közül (a másik a Pink Spark), de ezt jobban szeretem, mert van színe, és hagy egy kis színt maga után. Nem vettem észre, hogy hidratálna, és azt se szeretem, hogy a melegben brutálisan olvad, de ezektől eltekintve kellemes kis termék és nem bántam meg, hogy megvettem.


Swatch:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...