2013. január 26., szombat

haul part III. - sampon, arcradír, bb krém...

Helia-D bb krém (világos)
Őt igazság szerint egy barátnőmtől vettem, mert neki túl világos volt, de csak egyszer használta. Így jó vételt csináltam, hiszen 1700 forint helyett 1000 forintért vehettem meg. :D Egyébként azóta is használom, és nagyon szeretem, főleg az illatát! De a fedése és a tartóssága is jó, bár ha közelről nézzük, a homlokomon néha megül a bőrhibákon... de ettől függetlenül szerethető kis bb krém.


Garnier Pure 3 az 1-ben arcradír, -maszk és -lemosó
Mivel a grapefruitos lemosóm szemcséi nem elég erősek, ezért kellett egy durvább radír is.

Balea szilikonmentes sampon barna hajra
Már egy ideje szilikonmentes sampont és balzsamot használok, és mivel a koffeines Balea samponom elfogyott (:(((((), kellett egy új, és rá esett a választásom, mert elvileg ragyogóbbá teszi a hajat, pigmentek és henna van benne, stb. Nagy változást még nem észleltem. :D


Aromax mandulaolaj (50 ml) és grapefruitolaj (30 ml)
Jókat olvastam mindkettőről, és a grapefruitolaj úgyis akciós volt.


Alouette nedves törlőkendő (25 db)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...