2012. szeptember 2., vasárnap

notw #1 - L'Oréal Color Riche: Dating coral & Rimmel: Pop your Pink

 

Hosszas vacillálás után egy pink-barack (de inkább lazacszín) ombre körmöt készítettem magamnak. Az eredeti terv a pink csíkos barackszín volt... de nem sikerült szépen. (egyébként ez alapján készítettem a csíkosat) Úgyhogy gyorsan ki kellett találnom egy másikat... aztán a The Dainty Squid nevű blogon találtam rá erre az ombre körmös bejegyzésre, és úgy döntöttem, megcsinálom, veszíteni úgysem veszthetek vele... igazam lett. :) A körmömről hoznék ugyan nagy képet, de nem igazán látszódik rajta, hogy ombre... azért kicsiben fentebb láthatjátok. Hogyan is kezdtem hozzá?

Hozzávalók: bázis- és fedőlakk (a bázis elhagyható, a fedőlakk azonban ajánlott!), 2 különböző, egymáshoz passzoló színű körömlakk, egy szivacs, amivel "színezel", körömlakklemosó és fültisztító pálcikák.

Tisztítsd meg a körmeid, kend fel a bázislakkot (kihagyható, de én szeretem alkalmazni), majd ha megszáradt, jöhet az egyik lakk. Felkened, megvárod, hogy megszáradjon, addig mondjuk hallgass zenét. Ha megszáradt, jöhet a színezés: egy sima felületre (pl. az asztal lapja, ha utána le tudod takarítani) csöppents egy kicsit a másik színű lakkból, és a szivacsot mártogasd bele, majd a segédeszközzel (szivacs) a körmöd végétől kezdve (ott legyen a legtöbb) fedd be az alapszínt a díszítővel, a körmöd közepéig! Ezután várd, hogy megszáradjon, közben a fültisztító pálcikát mártogasd körömlakklemosóba és tisztítsd meg az ujjaidat, tisztázd le a köröm vonalát. Ha megszáradt a "fedés", kend le fedőlakkal, és már kész is. :)

Én bázislakknak a Lovely "Strongly regenerating nailcare" lakkot, fedőlakknak a szintén Lovely "Super fast dry TOP COAT" lakkot használtam, alaplakknak a L'Oréal Paris Color Riche Le Vernis "305 Dating Coral" árnyalatát, díszítésre pedig egy Rimmel lakkot, a "300 Pop Your Pink" árnyalatot az I ♥ Lasting Finish kollekcióból. A szivacs pedig az Essence "Marble Mania" kollekciójából van, a körömdíszítő készletből, de persze bármilyen szivacs (sminkszivacs, stb.) tökéletesen megfelel erre a célra. És tudom, hogy tele van a net ilyen leírásokkal, és a módszer ugyanaz, de szerettem volna megmutatni az én szárnypróbálkozásaimat is ebben a témában/stílusban. Remélem, nagyjából élvezhető volt a cikk, szép napot, sok erőt és kitartást azoknak, akik (akárcsak én) holnap iskolába mennek... Túl lehet élni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...