2015. szeptember 10., csütörtök

ILNP – Walking Home


Megfogadtam magamban, hogy ez a poszt nem fog többségében csillogó szemű jelekből (*_*) állni, de úgy tűnik, elkiabáltam magam, mert akárhányszor csak ránézek a képekre, nem jut más eszembe. Az ILNP Ultra Holographic lakkjai elrabolták a szívemet. Még csak 2 darabom van, de tudom, hogy még legalább 2 darabot biztosan beszerzek. A Float On-ról pár hete olvashattatok, ma pedig nem más következik, mint a Walking Home. Gyönyörűség. <3

Gyönyörű lila Ultra Holo lakk, holo szemcsék és -pelyhek tarkítják a hideg tónusú középlila alapot. Napsütésben szikrázik, de árnyékban is holózik, ami szerintem nagyon különleges, még nem tapasztaltam ezt igazság szerint egy holo lakknál sem. A fedése jó, 2 rétegben szépen fed, igaz, az elsőnél ez még nem nyilvánvaló – akkor még egy kissé foltos volt, de szerencsére a második kiegyenlítette. A képeken 2 réteget láthattok, fedőlakkal, csak a szokásos. :)

Vigyázat, sok kép került bele a posztba – tényleg! 17 darab. Nem viccelek! :D

Vakuval fotózva ilyen eszméletlenül szikrázik. Egyszerűen szóhoz sem jutok. *_* *_* *_* Itt egy kicsit kékesebbnek tűnik, mint a valódi színe, azt inkább a benti képeken mutatja, lentebb.





És ami még jobb: árnyékban is csillog! A szobában fotóztam ezeket, ahol közvetlen napfény nem érte. Itt látható legjobban az igazi színe is.





Napfényben pedig... Hűha. *_*




Nem szeretem a homályos képeket, de úgy éreztem, ennek itt a helye. Hát nem gyönyörű a szikrázás? :)






Ti mit gondoltok róla? Tetszik? Van ILNP lakkotok? :)

http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

16 megjegyzés:

  1. Ez nekem is megvan, tényleg csodás!! Nálam elkelt volna egy harmadik réteg, ezt már inkább a képeken láttam. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én "javítgatva" kenem fel az UH lakkokat, az első után kijavítom a nagyon látványos foltokat, aztán kenem fel a másodikat, így igazság szerint 2,5 réteget használok... :D

      Törlés
  2. Najó, ez az egyik legszebb lakk valaha! <3 És nyugodtan lehetett volna a szöveg csak annyi, hogy: *_* *_* *_* *_* *_* :D

    VálaszTörlés
  3. Szép annak, aki szereti a sötétlilát :) Szuper holos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nekem igen... :D A statisztika szerint kékből van a legtöbb darabom, de másodikként követi a lila, úgyhogy tényleg szeretem a lilát. :D

      Törlés
  4. Ez a lakk elkerülte a figyelmem-eddig :)
    5 ILNP lakkom van,az ősziből is lesz 5,lehet le kéne állni...De annyira szépek,hogy nincs megállás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én végül mind a hatot megrendeltem az ősziek közül... :D :D Az UH-k közül eddig nekem még csak 2 van, ez és a Float On, de a listámon még van legalább 3, annyira szépek! *_*

      Törlés
  5. Én leszek a kakukktojás, de nekem egyáltalán nem jönnek be az ultra holo lakkok. Pedig az ILNP abszolút benne van a Top3-ban nálam, de valahogy ezt a finist nem tudom megszeretni. Nekem valahogy olyan összevisszaságnak tűnik az egész, nem is szórt, meg nem is lineális, valami mix, amit képtelen vagyok még megszokni is. Három darabot is vettem az előző kollekcióból, de mindhármat el fogom adni, mert egyszerűen nem szeretem magamon őket.
    A legújabb kollekcióból a Top Down az első olyan szín, amihez a képek alapján el tudom képzelni, hogy illik az "ultraholóság", így utolsó próbálkozásként azt most előrendeltem. Meglátjuk bejön-e, ha nem, akkor elfogadom, hogy nem vagyunk egymáshoz valók az ultrákkal... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Happily Ever After, Fame és társai típusú lakkjaikkal vagyok így, úgyhogy megértelek. :) Ú, melyikek vannak meg? Instán láttam egy képedet róluk, de egyértelműen csak a Closure-t ismertem fel. Ha eladóak lesznek, szólj, mert engem érdekelnének. :D :)

      Törlés
  6. Nekem ez a lakk egyszerűen KELL!!!!! *.* lila és holo és csillog és tökély!!! Micsoda képek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...