2015. augusztus 20., csütörtök

piCture pOlish – Magic


„It's a kind of magic...” Ez a Queen dalszöveg jár a fejemben, akárhányszor csak rápillantok, vagy rágondolok erre a lakkra. Mikor először értesültem róla, el sem hittem, majd meglepődtem és örültem, de nagyon. A teljes sztorit Instagramon elolvashatjátok. :D Büszke vagyok arra, hogy egy hazai blogger lakkját tarthatom a kezemben és a kollekciómban. Még egyszer gratulálok, Edina! :) :)

Persze az első reakcióm nem csupán ennyiből állt, mivel éppen hogy, de lemaradtam (szó szerint!) az első adag szállítmányról: átutazóban voltam Pesten, és voltam a Westendben, a Nailland standnál is, aztán délben ettem és továbbindultam, mert két óra körül (vagy mikor) ment a buszom. Addig nem néztem a telefonom, a Facebookot, semmi, így egyáltalán nem is tudtam róla. Aztán, éppen elindult a busz, amikor a hírfolyamomban megláttam a frissítést, miszerint piCture pOlish Magic by Lakkomlakkom. Egyszerre lehetett ilyen *_* és ilyen O_O fejem, mikor rádöbbentem, hogy ha visszamentem volna ebéd után, csak nézelődni, tudtam volna venni. Késő bánat. :D :D Délutánra a webshop is kiürült, úgyhogy várnom kellett; szerencsére nem sokkal később (azt hiszem, 2 héten belül) megérkezett a készletfeltöltés, így július 31-én, pénteken délután 4-kor remegő kézzel küldtem el a rendelést. Olyan ideges voltam, mint kurzusfelvételnél... "Jajj, nehogy lemaradjak róla!"

Azt hiszem, a történet részt már kimerítettem, így gondolom nem bánjátok, ha tovább lépek. :D

Vakuval:


A Magic a piCture pOlish legutóbbi lakkjai között jött ki, méghozzá a collaboration lakkok között, bár ezt szerintem mindenki tudja, és az sem újdonság, hogy a megálmodója nem más, mint Edina, a Lakkomlakkom blog írója. A reakció egyébként (ahogy olvasgattam) mindenkinél hasonló volt, és én is a csodálkozók közé tartoztam, hiszen szentül meg voltam róla győződve, hogy a Lakkomlakkom lakk kék lesz. Esetleg kékeslila, de mindenképpen valamilyen kék-bázisú. Hát, meg lettünk lepve. :D

A Magic ugyanis nem kék, hanem arany/rózsaarany, és mindemellett duochrome (rózsaszín színváltással), és scattered holo. Hát komolyan, kell ennél több? *_* Minta fognál egy rosegold karórát, meghintenéd némi holoval, és voilá – Magic! :D :D

Az egyetlen probléma vele, hogy nagyon nehéz fotózni... Eléggé megszenvedtem vele, két fotózást is tartottam a kedvéért. Igaz, hogy Vilmos, a macskám nem akart vele közös képet, mindössze szabotálni a fotózást. :D :D Próbáltam a normálisabb képeim közül válogatni, de... Azért szerintem nézzétek meg Edina Magic-posztját, meg a "Behind the scenes" posztot is (előzmények és történet), mert ha valaki szép képeket készít, na az ő. *_*


Lámpa alatt:


Hogy a technikai részleteket is említsem: 2 rétegben fed, a képeken pedig fedőlakkal látható. Én magamat eddig sosem mondtam sem arany, sem duochrome kedvelőnek, de ez a lakk menthetetlenül elcsavarta a szívem. Imádom. <3




A Magic elérhető a Nailland webshopban és a standon, bár most éppen szerintem egyiken sem, mert nagyon gyorsan fogyott elsőre és másodszorra is a készlet, úgyhogy... De megéri várni rá, tényleg. :)

http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

6 megjegyzés:

  1. Szép tényleg ez a lakk. Én is nagyon meglepődtem, mikor értesültem róla, de azg hiszem mindenki így járt. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a lakk.Ez az első olyan bejegyzés,ahol valóban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a lakkot! Tényleg elég macerás befotózni, de néha szeretem az ilyesmi kihívásokat:) Nekem a multi- és duokróm finis a kedvencem, a színátmeneteket egész nap el tudom nézegetni... Ha még holó is meg enyhén metallic, akkor aztán teljesen végem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Akkor neked különösen kedveztek ezzel a lakkal. :D ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...