2015. augusztus 2., vasárnap

Moda Gel Effect Nail Polish – 312, 317


Nemrég Instagramon és e-mailben megkeresett a Moda Cosmetics márka, hogy szeretnének swatchokat kérni, mert látták, hogy van Moda lakkom. Ezzel együtt úgy gondoltam, hogy ha már úgyis készítek képeket Instagramra, akkor megírok egy blogposztot is, hiszen a képek úgyis adottak. :)

A ma bemutatásra kerülő két lakk tehát a 312 (rózsaszín) és a 317 (kék), mindkettő a márka Gel Effect kollekciójába tartozik, bár szerintem nem túlzottan gél hatásúak, elviselik a fedőlakkot... Kezdjük a rózsaszínnel.


312 – Élénk rózsaszín, szinte már neon jellegű lakk. Persze nem igazi neon, de nagyon élénk a színe. Szerintem tipikus nyári szín, legalábbis én csak ebben az évszakban tudom elképzelni. A fedése egyébként nagyon jó, a képeken két réteg látható, de már az első is elég szépen fedett, bár néhol egy kicsit foltos volt. A "gél hatás" szerintem nem igazán jelentkezik, inkább csak "átlagosan fényes" a felülete. Fedőlakk nincs rajta. Könnyen kezelhető állagú, crelly jellegű lakk. Az ecset széles és lapított, enyhén csepp formájú, olyasmi, mint a Catrice és essence lakkok ecsetei. Tartósságot nem teszteltem, csak a swatchok készítéséhez kentem fel a lakkot. Továbbá azt sem tudom, hogy befogja-e a körmöt, mivel lehúzható alaplakkot használtam.


***


317 – Szintén élénk színű lakk, ez is már-már neonnak számít, és mégsem. Igazság szerint az Astor Electric Blue-hoz tudnám hasonlítani, és azt hiszem, hogy mégsem nevezhető dupe-nak... legalábbis úgy rémlik, hogy az üvegben nem voltak ugyanolyanok. Itt is két rétegben kentem fel, fedőlakk nélkül, ennek még kevésbé fényes a felülete, mint a rózsaszínnek. Egyébként az első réteg foltosan fed, tehát mindenképpen kell a második, viszont nem tudom, hogy a képeken miért tűnik foltosnak, ugyanis élőben semmi ilyen nem látszódott... Az ecset itt is széles és lapított, a lakk állaga pedig inkább sima krém, nem crelly, mint az előző. Tartósságot nem teszteltem, csak a swatchok készítéséhez kentem fel a lakkot. Továbbá azt sem tudom, hogy befogja-e a körmöt, mivel lehúzható alaplakkot használtam.


A lakkokat Szegeden a Kincses Szigetben vettem, úgy emlékszem, 400-450 forintos darabáron, de ha jól tudom, fodrászkellékes üzletekben is megtalálhatóak (bár én máshol még nem találkoztam a márkával).

Ti ismeritek a márkát? Mit gondoltok a lakkokról? :)

http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

3 megjegyzés:

  1. Jól néznek ki, de mivel a Moyra is ennyibe kerül és vannak hasonló színeim, nem valószínű, hogy veszek ilyet, hacsak nem kipróbálásra. Láttam én is ilyet a háztartási boltban a Sissi és a Moyra mellett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, én is csak kipróbálásra vettem őket. Igazság szerint van még egy darabom, egy világos rózsaszín, de annyira halvány és olyan rosszul fed, hogy szerintem csak 10 rétegben fedne teljesen... vagy fehér alap felett. (Bár lehet, hogy francia manikűrhöz jó lenne, csak én azt nem hordok.) Ráadásul az ecsete hibás, nagyon rossz vele dolgozni sajnos... :/

      Törlés
  2. Én nem rég kaptam ijen lakokat és nekem bevált igaz hogy a nagyon halvány színeket sokszor át kell keni de azért szeretem :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...