2015. augusztus 12., szerda

ILNP – Float On


Hol is kezdjem... Ő az a lakk, amely miatt az összes ILNP Ultra Holographic lakkot meg akarom venni. A lakk, aminek a leírásánál nehéz leküzdenem, hogy a szöveg helyett csak *_* *_* *_* jeleket írjak a végtelenségig. Megbabonáz, elrabolja a szíved és nem ereszti el sohasem. Íme az ILNP Float On.

(Az meg csak plusz, hogy odáig vagyok a színéért – a statisztikám is megmutatja, hogy kék lakkból van a legtöbb darabom.)

Amikor kijött a nyári kollekcióval együtt az Ultra Holographic kollekció is, a listám kb. 2 oldalas volt, "MIND KELL!!!" állapotban voltam, majd valamiért bedurciztam, és eldöntöttem, hogy ugyan, nem is kellenek nekem ezek, túl szép, hogy igaz legyen, inkább megvárom a swatchokat. Swatchok jöttek, mentek, nem voltak benne a fejemben annyira az új UH lakkok.

Aztán amikor ellátogattam a Nailland standhoz, megakadt rajta és a Walking Home-on a szemem, azonnal tudtam, hogy velem kell jönniük. Most. Rögtön. És nem bántam meg... Annyira, hogy azóta tervezgetem többek között még a Paige (rózsaszín???! Mivaaaan???!!!), Closure, Honor Roll (bár ő eleve is kívánságlistás volt, csak nem tudom, hogy mennyire hasonlít a Zoya Dream-re), és esetleg a Missed Calls beszerzését, és TALÁN gondolkodom a Paper Route-on is... Hmm... Ehm. :D


Egyébként nagyon kis hamis, mert a fotózáskor nem akarta az igazi színét mutatni... mármint természetes fényben, árnyékban. A vakus és napfényes képeknél színhű, de az árnyékban készült képeken... Higgyétek el, nem így néz ki a valóságban az árnyékban. Ott is szikrázik, csak ezt nem sikerült valamiért a képeken megörökítenem, a szürkített színről nem is beszélve... Fent 2 vakus képet láthattok róla, alább 4 természetes fényben (árnyékban) készültet, alul pedig 3 napfényben készült képet.

Kicsit féltem az első réteg felkenésekor, mivel az alap miatt picit foltosan fedett, de szerencsére a második réteg ezt tökéletesen megoldotta. Azt, hogy fényesre szárad-e, nem tudom, mert nem figyeltem, ráadásul mindenre kenek fedőlakkot, szóval... Ráadásul a 2 Broke Girls nézése közben lakkoztam (ami az egyik kedvenc új sorozatom), szóval eléggé megoszlott a figyelmem. :D :D

Az ecset még mindig tipikus ILNP: tömött, némileg lapított, egyszerű vele dolgozni. A tartósságról még nem tudok nyilatkozni, ugyanis 3 napja (vasárnap délután) festettem, szóval... A képek pedig tegnap készültek, a második napon. A kezem furcsa színéért a képeken pedig elnézést kérek, nem tudom, miért néz ki így, próbáltam utólag javítani a színén, de lehetetlen vállalkozás volt...

A színe... élénk, nekem égkék, a hivatalos oldal szerint élénk akvamarin, kinek mi. És a holo. A HOLO! *_* Scattered (pelyhes, darabos, szórt) és lineáris holo egyszerre, hát most komolyan, kell ennél több??? *_* Ja, és nincs benne az a szürkés tónus, ami pl. a Color Club Halo Hues lakkokat jellemzi. :) ;)




Egy nagyjából színhű és ragyogáshű félig-napos kép (ablakban fotózva):


És ahol valóban kidobja a szemkisütős holo effektet: következzenek a napsütésben készült képek.




És ti hogy álltok az Ultra Holo lakkokkal? Van kedvencetek? :)

http://www.bloglovin.com/blog/11464027http://www.facebook.com/dorathenailpolishaddicthttp://twitter.com/itsdoratheahttp://instagram.com/dooratheahttp://feedly.com/#subscription%2Ffeed%2Fhttp%3A%2F%2Fdorathenailpolishaddict.blogspot.com%2Ffeeds%2Fposts%2Fdefaulthttp://dorathenailpolishaddict.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk :)
    Kb. én is így vagyok ahogy Te,én legutóbb a Paige-t kentem fel,azóta óriásira duzzadt a listám :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Jaj, olyan szépek, csak kár, hogy függővé tesznek... :/ :D :D

      Törlés
  2. Tényleg szép. Elfogy lassan a Bridgetem, szerintem ILNP-t veszek helyette, még gondolkodom, melyik legyen :) Talán a Paige.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jaj, az nekem is annyira tetszik! Pedig alapvetően nem is vagyok annyira oda a rózsaszínért, de a Paige, ahwww! *_*

      Törlés
  3. hey nice blog and the nail designs also!!!
    kisses from ukraine :-****
    follow4follow??
    maliovanka.blogspot.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...