2014. december 19., péntek

Rival de Loop Young – 01 Dreamland


A Rival de Loop Young polcok megjelenése elég nagy port kavart – ha fogalmazhatunk így – persze jó értelemben. Így amikor személyesen is pillantást vethettem a termékekre, rögtön felkeltették az érdeklődésemet a lakkok (természetesen :D), és vettem is egy párat, köztük a lila és a pink holót is. Utóbbit mutatom ma be nektek, bár már az előző posztban, egy lakkpárbaj keretein belül 3 másik rózsaszín holóval együtt láthattátok.


Két rétegben fed, közepesen holografikus. A képeken fedőlakk nélkül ilyen fényes egyébként. Az ecsete egyébként fantasztikus! Kicsit olyan, mint az essence lakkoké, félig-meddig csepp alakú, Catrice-szerű, de jó és használható, sőt!


Készítettem egy homályosabb képet is, amin viszont jobban látható a holografikus hatás:


Nektek hogy tetszik?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki *-* Alig várom, hogy az itteni Rossmannba is eljussanak a Rival de Loop termékek :) Ez a lakk is csodás :) Mennyire tartós?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Sajnos nem tudom, mert őt csak a swatch kedvéért kentem fel, mert nem nagyon van mostanság semmire sem időm... :/ De szerintem fedőlakkal jó a tartóssága, legalábbis nekem úgy tűnik az állaga-kinézete alapján. :) (Bár rajtam igazából minden tartós...)

      Törlés
  2. Tetszik, de sajna nálunk még nincs a Rossmannban. Pedig sokkal jobb dolgokat olvastam róla, mint a hasonló Moyráról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom. :/ Én Szegeden vettem és ott is csak egy Rossmannban találtam RdL polcot, az Árkádban, ahonnan kivették az NYC-t, a többi 2-3-ban eddig nem láttam... igen, könnyebb kezelni, mint a Moyrát, bár kevésbé holo is. :)

      Törlés
  3. Nekem a lila-arany fényű lakk tetszik, de ez is igazán szép :) Bár fogalmam sincs hogy tudom majd beszerezni, mert a közelünkben nincs rossmann, és még ez sem lenne garancia arra, hogy kaphatóak is ezek a lakkok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...