2014. december 16., kedd

Karácsonyi TAG

Forrás: Google (Tumblr)

1. Kedvenc karácsonyi filmed?
Ó, nem tudok választani, szóval felsorolom az összeset. Holiday, Love Actually (Igazából szerelem), Reszkessetek betörők (Nincs karácsony Kevin nélkül! :D Már csak megszokásból is nézni kell), Grincs (bár még elég régen láttam)... azt hiszem, ennyi...

2. Kedvenc karácsonyi szín?
Piros. Meg az összes ilyen arany, ezüst és ünnepi szín. De a piros nekem kifejezetten karácsonyi szín. :3

3. Szeretsz kiöltözni karácsonykor, vagy maradsz pizsiben?
Inkább utóbbi, de én a "kényelmesen" vonalat követem, így itthon puha, meleg pulcsiban és melegítőnadrágban vagyok általában... mindig. Nem csak karácsonykor. :D

4. Ha csak egyvalakinek vehetnél ajándékot, ki lenne az?
Anya.

5. Este nyitod ki az ajándékot, vagy reggel?
Este, amikor kikerül a fa alá. De manapság már nem is kerülnek a fa alá, hanem közvetlenül egymásnak adjuk.

6. Építettél már mézeskalács házat?
Még nem próbáltam, csak egy apró próbálkozásom volt, de finoman fogalmazva is sikertelen volt... nem volt jó a "ragasztó" tojáshab, így összedőlt szegény. :( :D

7. Mit szeretsz csinálni a karácsonyi szünetben?
Aludni, pihenni, enni, lakkozni. De most úgy tűnik olvasással fog telni a "szünetem"... :D (Éljen a vizsgaidőszak!)

8. Mit kívánsz (kérsz) karácsonyra?
Nem kérek semmit általában, idén is "lesz ami lesz"... mondjuk azt beszéltük, hogy lehet, új telefon kellene, mert már haldoklik szegény és a hűségnyilatkozatom is hamarosan lejár...

9. Kedvenc karácsonyi illat?
Almás-fahéjas-vaníliás-narancsos... hmmm... tea és kávé... minden ilyesmi. :)

10. Kedvenc karácsonyi étel?
Fahéjas bundás alma, ez nekem tipikusan téli finomság. :3 Több nem jut eszembe mert nem szeretem a "tipikus"karácsonyi menüt (értsd: halászlé (utálom a halat, kivéve a tengerieket), mákos guba, stb.) és valami furcsa okból a karácsonyról mindig a húsvéti kaják (főtt sonka, torma, tojás) jutnak eszembe... Ki érti ezt? :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...