2014. november 8., szombat

piCture pOlish – Eyre


Kissé elkapott a piCture pOlish-mánia, úgyhogy előre is bocsánatot kérek, ha "túl sok" PP lesz a blogon... :D

Amikor megjelentek az új színek még augusztusban, már akkor is megakadt a szemem az Eyre-on, a finise egyszerűen... wow. Holo szilánkok metálos alapban, amolyan szemkisütősen... És nem fogja meg a körmöket, annak ellenére, hogy kék! :D Szóval szeptemberben meg is rendeltem (pár testvérével együtt), és egyáltalán nem bántam meg.

Viszont valamit kiemelnék: nem mindegy, milyen alaplakkra kenjük, nekem az essence studio nails 24/7 alapon (ami mattra szárad és már kivonták, én is akkor vettem) az első réteg nagyon csíkosan és egyenetlenül fedett, viszont látszott, hogy ez az alap hibája, és nem az Eyre-é. Úgyhogy erre figyeljetek – de szerintem nem mattra száradó alaplakkon nem csíkoz. ;) A második réteg persze kijavította a "hibákat", a képeken is ennyiben látjátok, plusz fedőlakk.

Általában jobban kedvelem a lámpa alatt készült képeket, de most (kivételesen) a vakusak valahogy jobban megmutatják az igazi arcát ennek a szépségnek... a lámpások viszont valahogy nem sikerültek szerintem. A valódi szépségét legalábbis nem igazán adják vissza.

A tartóssága is nagyszerű, hiszen manapság nincs időm hét közben körmözni, így általában vasárnaptól péntekig-szombatig hordok egy lakkot, és az Eyre a lemosás előtt is csak némi körömvégi kopást mutatott.

A névválasztás pedig külön plusz pont, a Jane Eyre az egyik kedvencem – persze csak a Büszkeség és balítélet után, és most esik le, hogy van Lizzie-ről és Darcy-ról is PP lakk... jajj nekem... majdnem leírtam, hogy nincs ilyen PP. :D

Pár helyen felmerült, hogy vajon hasonlít-e az A-England Dancing With Nureyev-re, de jelentem: nem. Lesz is összehasonlító poszt, egy kis "extra" hozzávalóval. ;)

Az Eyre-t a Naillandben tudjátok beszerezni (a webshopban vagy a standokon) 3690 Ft-ért.

Vakuval



Lámpa alatt




6 megjegyzés:

  1. Na igen, ez egy tipikusan olyan lakk, hogy ha felkened akkor csak a körmeidet fogod nézegetni. Egészen kedvet is kaptam hozzá megint. :) Tényleg gyengus az első réteg fedése, én is kétségbe estem picit először, de abszolút kétréteges és nagyon gyorsan szárad. Igazi kis csoda, amiért nem vétek kiadni ennyi pénzt. :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű, és nagyon tetszik!! Én még az árával nem vagyok kibékülve, de ettől függetlenül csodaszép!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, mint a legtöbb PP, ezt elismerem :) Nekem beszívta az Essence alaplakk a PP lakkot, de mérges voltam, mert a két réteges lakkból 3 réteges lett. (Bridget, lehet mással nem csinálja ezt.)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lakk, de fogalmam sincs, hogy végül elcsábulnék-e rá, mert a színe tetszik, de annyira még sem wow, hogy megvegyem, szóval nem tudom :D Élőben kéne látnom ahhoz, hogy dönteni tudjak, pláne hogy ezer más lakkot is szeretnék megvenni :P

    VálaszTörlés
  5. Nálam leg-leg-leg lakk lett, és össze is hasonlítottam a Nureyevvel. Bár sokak szerint hasonlóak, szerintem sem azok, és igenis mindkettőnek van létjogosultsága a gyűjteményemben :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...