2014. október 14., kedd

piCture pOlish – Solar Flare


Először is: úgy sajnálom, hogy limitált kiadású volt a Solar Flare! Én is csak az utolsó pillanatban csaptam le érte, addig valahogy nem is tetszett – hatalmas tévedésben éltem, ugyanis ez egy gyönyörű lakk!

Másodszor: ne keseredjen el senki, ugyanis a Nailland elkezdi a Dance Legend orosz márkát is forgalmazni (yay! ^_^ #happydance), és reményeim szerint a Galaxy kollekciót is, mert az abban szereplő Big Bang szerintem egy az egyben PP Solar Flare... #fingerscrossed

A képek szerintem önmagukért beszélnek, de próbálok írni néhány technikai részletet. Fekete alapra kentem fel – a tökéletes egyréteges fekete a Golden Rose Rich Color 35, imádom, imádom, imádooom! Szóval 1 réteg fekete fölé kentem 2 réteg Solar Flare-t, mert így sokkal jobban kijön a szépsége szerintem. Szerintetek? :) Egyébként még kapott egy réteg fedőlakkot is (Astor Already Dry, az új kedvencem :)), amivel egész héten bírta. Tényleg, mert nem volt időm körmöt festeni. :D (És általában minden hetem egy színnel telik... True story.)

Vigyázat, sok kép következik – igyekeztem minden arcát megmutatni ennek a szépségnek. Azt hiszem, nagyjából sikerült. :)







14 megjegyzés:

  1. nagyon szép :) és a képeid is fantasztikusak lettek :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, hogy ez milyen szép!! Ráadásul hihetetlen, hogy fekete alapon van, hiszen nem is sötét. A poént meg lelőtted, hogy melyik lesz az új márka :) De nagyon örülök neki!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Pedig bizonyos szögekből nézve szokott sötét hatása lenni... :D Jaj, nagyon várom már a DL-eket, olyan gyönyörű mind... *_*

      Törlés
  3. Szépséges. Már bánom, hogy nem vettem meg :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Mondanám, hogy a DL Big Bang hasonlít rá, de ahogy látom, az neked már megvan... :/ :) Bár kerestem swatchokat és ránézésre csak olyan 85%-ban hasonlít a Solar Flare-re... a DL-ben több a rózsaszín ahogy látom...

      Törlés
    2. Keresgettem egy kicsit, esetleg a Mars árnyalat? Mondjuk elvileg limitált, és ki tudja, lesz-e a Naillandben... Nekem ez egy kicsit hasonlóbbnak tűnik. :) Csak a holo csillámok hiányoznak belőle... :( :/
      http://www.dance-legend.com/en/home/galaxy-holo-multichrome/galaxy-mars-detail

      Törlés
  4. Ómáj... még a szavam is elállt :O Annyira szééép *.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, én is bánom, hogy nem vettem meg, Az Aurora helyett jobb lett volna. Viszont néztem helyette egy hasonló színű Dance Legend lakkot, remélem az a szín is lesz a Nailland-nél. :)
    Nagyon jók a képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képeket nézegetve az Aurora helyett nekem is a többi tetszett, ezért is örülök, hogy az Illusionist-et választottam. :) A Big Bang-re gondolsz, ugye? Vagy a Mars-ra? Előbbit ajánlottam én is egy ismerősömnek a Solar Flare helyett. :) Reménykedem, hogy a "limitált" Mars és Phobos árnyalatok is lesznek, mert tényleg nagyon szépek... :) Köszi! :)

      Törlés
  6. Gyönyörűséges! :)) A képek is nagyon szépek! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...