2014. augusztus 9., szombat

Golden Rose Rich Color – 71


A múltkor láttam láttam egy nail art videót, amiben a minta alapja a Zoya Jacqueline volt. Azonnal megtetszett a halvány, pasztell sárga szín, így megpróbáltam egy hasonmást keresni... és a Golden Rose Rich Color 71-re esett a választásom, mert a képen eléggé sárgásnak tűnt.

A valóságban ez egy nude körömlakk, aminek van egy kicsi sárgás színe is. Nem Jacqueline dupe, de a maga nemében is elég szép. :)

Nem vagyok hatalmas barátságban a világos krém lakkokkal, mert általában nem tudom őket szépen felkenni – nos, ez nála sem volt másként, annak ellenére, hogy az ecset igazán felhasználóbarát. Két rétegben kentem fel, mert az első egy kicsit egyenetlen és foltos lett a bénázásom miatt – ez még a másodikon is látszódik kissé. Mindezek után kapott egy réteg fedőlakkot, azzal csillog ennyire, de önmagában is elfogadható.

Lámpa alatt



Vakuval


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...