2014. július 22., kedd

Golden Rose Holiday – 66


Teljesen véletlenül akadtam rá erre a lakkra a swatchok keresgetése közben, de azonnal tudtam, hogy ő kell nekem.

Bár nem találtam sok képet róla, mégis, amit találtam, megerősített a döntésemben, így a legutóbbi Nailland rendelésemben őt is a kosárba tettem. Abszolút megérte szerintem. :D

A színe halvány korall-barack némi pink tónussal (csak bizonyos fényviszonyokban), kifejezetten nyári szín.  Matt homoklakk, ami ebben az esetben inkább textúrált finisű (de furán hangzik ez így, sokkal szívesebben használom az angol textured kifejezést...), olyasmi, mint a Barry M hasonló homoklakkjai.

Az ecsete jó, a lakk állaga kicsit folyós, de nem zavaróan. Két rétegben fed, és viszonylag gyorsan szárad. Lemosni pedig kifejezetten könnyű, már-már a "sima" lakkokhoz hasonló. :D

A tartósságával sincs probléma, habár én csak 3 napig viseltem (gyakran váltogatom a színeket, na :D), de nem láttam rajta kopást – még a körömvégeken sem. Ez azért jelent valamit... :)

A lakkot 890 forintért tudjátok beszerezni a Nailland standjánál vagy a webáruházban, úgy láttam, még van belőle készleten. :)

Lámpa alatt



Vakuval


10 megjegyzés:

  1. Jaj, de szépséges ez az árnyalat :)

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű... lehet egy kérdésem? Tudom, hogy nagyon zöldet kérdezek, de miért kell körben a köröm szélénél egy millimétert elhagyni a lakkozással?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ugyan, dehogy az! :D Hát, alapvetően az esztétika miatt lakkozok így, de az is közbejátszik, hogy még mindig (2 év után is) bénázok néha, így ezzel próbálom elkerülni az óvatlan "baleseteket"... :D Egyébként az sem néz ki feltétlenül jól, ha nem hagyunk egy apró szegélyt - legalábbis szerintem -, pont ennél a manikűrnél, csak a másik kezemen a gyűrűsujjamon elkövettem ezt és nem tetszett, tényleg. :/

      Törlés
    2. Köszönöm! Azért kérdeztem, mert azt gondoltam, hogy ez valami különleges manikűrözési technika, ahogy látom, aki profi az mind így csinálja. :) Gondoltam biztosan van valami oka. :) Nagyon szépek a manikűrjeid, sokat nézegetem őket, csak így tovább!

      Törlés
    3. Ó, de aranyos vagy! :) Nagyon köszönöm! :) :)

      Törlés
  3. Visszafogott de még is szép, nekem tetszik :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Hát, most már nekem is KELL kategória lett :-D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...