2014. június 16., hétfő

Anny – 694 Blue Hypnosis


Az első Anny lakkom, yay! Elképesztően izgatott és boldog voltam, amikor megláttam ezt a szépséget a Flórától kapott csomagban, hiszen annyi jót hallottam már erről a márkáról.

Ez a darab a Desert Glam limitált kollekcióban kapott helyet, még régebben. Azonban van egy jó hírem: van egy tökéletes dupe-ja! Ahogy Edina képein is láthatjátok, a Lovely Baltic Sand új, Nr 6 kódú kékje teljesen megegyezik ezzel.

A lakkot 2 rétegben kentem fel, azonban - nem tudom, miért - már a 2. napra erősen megkopott a körmöm végén, ahogy a képeken is látható - pedig nem csináltam semmi "lakkelleneset". :/ Egyébként a lemosása - annak ellenére, hogy homoklakk - abszolút nem volt nehéz, sőt, szóval ebben a tekintetben hasonlít a Moyra Sugar Sand lakkjaihoz.

Szóval vegyesek az érzéseim, mert gyönyörű, és homoklakk, de a tartóssága... :/ Hátha rövidebb körmön jobban viselkedik, majd meglátjuk. ;)

Lámpa alatt




Természetes fényben



Vakuval

4 megjegyzés:

  1. Akkor talán a Lovely még jobb is, mert az elpusztíthatatlan hosszabb körmön is. Legalábbis én öt nap után meguntam..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínű :) Én csak olyankor kenem fel a Lovely Baltic Sand lakkokat, ha tudom, hogy sok dolgom lesz, és nem fogok tudni x napig lakkozni, mert betonbiztosan tartanak a körmön. :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Hát igen, eléggé jellegzetes és feltűnő :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...