2014. április 14., hétfő

Catrice - 46 Berry Potter & Plumbledore


Mikor az első hírek és képek megjelentek a Catrice új, 2014 tavaszi/nyári szortimentjéről, egy lakk nevén azonnal megakadt a nevem - Berry Potter & Plumbledore. Seriously? Nem vagyok hatalmas Harry Potter fan (ismerek igazán nagy rajongókat, higgyetek nekem :D), de azért szeretem eléggé annyira a könyveket, a filmeket és magát a történetet, hogy ne tudjak átsiklani a lakk neve felett. Amikor aztán láttam róla swatchokat... elvesztem. A Müllerben ezt és a Got The Blues-t egymás mellé téve nagy hasonlóságot véltem felfedezni, ezért - tévesen - visszaraktam. Itthon persze rákerestem újra, és felkenve naná, hogy nem ugyanolyan a kettő... mindegy, így jártam, majd legközelebb. :D

A Berry Potter & Plumbledore már az új(abb) ecsettel rendelkezik, kissé csepp alakú, egyszerre érdekes, furcsa és jó vele festeni. A lakk határozottan kétréteges, bár én egy harmadikat is rákentem volna, ha nem este 10-kor festettem volna, mivel pár helyen mintha foltos lett volna. De lehet, hogy csak paranoiás vagyok... :D Egyébként szépen terül, nem buborékosodik és a tartóssága is jó, bár én alap- és fedőlakkal viselek minden lakkot - kivéve persze a sandeket. :D

A színe egy bogyós-szilvás lila, amelyben pedig türkizkék duokróm csillámok vannak, és gyönyörűen csillognak. *_* A duokróm hatás minden mozdulatnál érvényesül, élvezet látni, hogyan vált egyik pillanatról a másikra színt. :)

Használt lakkok:
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer "46 Berry Potter & Plumbledore" - 2 réteg
  • Essence Studio Nails Ultra Gloss Nail Shine fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt


Napfényben


Vakuval

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...