2014. január 1., szerda

2014, tervek, gondolatok, satöbbi

Szeretem az ilyen ("egy kupac szó" jellegű) képeket, így a mostani évbúcsúztatóba egy ilyen kerül. :)

Már meg sem próbáltam a szokásos "2014 please be good" típusú képekkel, mivel tudom, hogy nekem egyszerűen nem működnek. Hiába tűzök ki bármit is magam elé, képtelen vagyok megvalósítani.

Így tehetném, hogy fogadalomként ennek a megváltoztatását tűzöm ki, de nem teszem, mert ismerem magamat. :D

Az én 2014-es évem elvileg - a számmisztika szerint - nehéz és húzós lesz. Remélem, hogy azért mégis sikerül jó néhány dolgot elérnem - tudjátok, idén érettségizem.

A nyelvvizsgám is nemsokára itt van már, nagyon-nagyon izgulok miatta... ugyan már csináltam egy pár próbafeladatot, még mindig nem érzem magam felkészültnek rá. (Persze, hogy nem érzed, D, mert egész szünetben lustálkodtál és neteztél, te!) Khm, bocsi. Tényleg így volt. Megszállott halogató vagyok. :/

Így ezen is kéne változtatnom, de már egy csomószor megfogadtam. És nem sikerült. Pech.

Azt mondják, hogy ha valamit nem végzel el még az óévben, azt továbbviszed magaddal az újévbe is. Nos, ennek értelmében én kimostam az ecseteimet, szegények már 2,5 hete erre várnak. :D

Sikerekben gazdag, boldog 2014-es évet kívánok Nektek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...