2013. december 5., csütörtök

Sweater Weather TAG

Egy kicsit elmaradtam ezzel a TAG-gel, lévén, hogy már elvileg tél van, de mivel mindenképp ki akartam tölteni (és mert Evelina is csupán pár napja készített róla videót), ezért úgy gondoltam, nem baj, ha egy kis csúszással is, de publikálom. :)


1. Favorite candle scent? | Kedvenc gyertyaillat?
Mindenféle "tipikus" őszies illat, értsd: fahéj, alma, fahéjas alma, karamella, vanília... :)

2. Coffee, tea, or hot chocolate? | Kávé, tea vagy forró csoki?
Hú, húzós kérdés. Alapvetően kávézó lány vagyok, mert ugye koffein, de a teát is szeretem, csak kevesebbet iszok, a forró csokit pedig imádom, csak én nem tudok készíteni, mert ha forró csoki, akkor rendes csokoládéból készüljön és krémes legyen - és ez túl sok macera. :D Szóval a döntésem: kávé.

3. What's the best fall memory you have? | Mi a legkedvesebb őszi emléked?
Akárhogyan is kutakodok a fejemben, nem jut eszembe semmi... pláne, hogy nálam inkább szomorú emlékek kapcsolódnak az őszhöz... :/

4. Which makeup trend do you prefer: dark lips or winged eyeliner? | Melyik sminktrend jön be jobban: sötét rúzs vagy tusvonal?
Igazából mindkettő, annak ellenére, hogy egyiket sem alkalmazom igazán... :D A rúzs túl feltűnő lenne, normális tusvonalat pedig nem tudok húzni, úgyhogy... :D

5. Best fragrance for fall? | Kedvenc őszi parfüm?
Öhm... nincs parfümöm. Teljesen komolyan. Egy darab se... Még nem találtam meg az "igazit", ami meg volt, elfogyott... :D

6. Favorite Thanksgiving food? | Kedvenc ünnepi étel?
Mmm-hmm. Fahéjas bundás alma. :)

7. What is autumn weather like where you live? | Milyen az ősz ott, ahol élsz?
Amolyan tipikus "ősz": hulló levelek, esős és napos hűvös napok váltják egymást. :)

8. Most worn sweater? | A legtöbbet hordott/kedvenc pulóvered?
Nincs kedvenc pulcsim, a legtöbbet pedig szerintem a fekete Takko-s kardigánomat hordom. :)

9. Must-have nail polish this fall? | Kedvenc körömlakk idén ősszel?
Hm, sötét színek. Talán a Moyra No. 21, valamint a Max Factor Fantasy Fire bármire kenve. :D

10. Football games or jumping in leaf piles? | Focimeccs vagy levélkupacba ugrálás?
Nem szeretem a focit, a leveleket viszont igen, úgyhogy az utóbbi. :D

11. Skinny jeans or leggings? | Farmer vagy leggings?
Nem hordok leggings-t, én "a leggings nem nadrág" elvet vallom, így maradok a farmernél meg a szövetnadrágoknál. :D

12. Combat boots or Uggs? | Bakancs vagy Ugg csizma?
Bakancs!

13. Is pumpkin spice worth the hype? | Megéri a pumpkin spice a nagy felhajtást?
Egyszer ittam pumpkin spice lattét, ízlett, de azért a mindennapjaimba nem venném be, mert nekem egy kicsit erős volt a fűszerezése. :D A sütőtököt pedig nem túlzottan szeretem, erre akkor jöttem rá, amikor a múltkor tökpitét készítettem, és ízlett, meg minden, de nem volt az az érzés, mint például az almás süteménynél... :/

14. Favorite fall TV show? | Kedvenc őszi TV-műsor?
Vámpírnaplók! :D Mindig ősszel kezdenek, és bár nem a magyar adásban, de TV műsor. Bár most egy kicsit elmaradtam vele, úgyhogy lesz mit bepótolnom...

15. What song really gets you into the fall spirit? | Melyik az a zene, ami igazán őszi hangulatba hoz?
Ez egy nehéz kérdés, mert nincs igazán ilyen zene... de amiről egyből az ősz (meg inkább a Halloween) jut eszembe, az a Rainy Days a Late Night Alumni-tól. :)


Töltsétek ki Ti is ha van kedvetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...