2013. december 1., vasárnap

Novemberi kedvencek (November favorites)

Sziasztok! Először is, egyszerűen hihetetlen számomra, hogy már december van... Hogy megy ilyen gyorsan az idő?! Mindjárt le kell adnom a jelentkezési lapot is a továbbtanulásról, de még fogalmam sincs arról, hogy mi akarok lenni vagy mit akarok csinálni... Hjaaaajjj. :((

Egyébként úgy alakult, hogy bár a "minden hónap utolsó napján kedvences poszt" elvet vallom, most úgy jött ki a minden másnap rendszer, hogy a hónap első napjára esik a poszt, én meg nem akartam megbontani a rendszert, mert a decemberi kedvencek poszt meg pont szilveszterre fog esni. :D

A mostani kedvencek poszt sem lett rekordhosszúságú, de tegnapelőtt jöttem rá, hogy alig tudok mire gondolni kedvencként, így gyorsan kellett összeszednem egy pár dolgot. Természetesen a gyertyák nem hiányozhatnak, hiszen gyertyamániás vagyok (meg bögremániás is, de ez most mindegy :D), úgyhogy nem volt kérdés, hogy a Tindra gyertya rákerül a listára. Viszont a többi sok-sok töprengés eredménye...


IKEA Tindra gyertya (alma-fahéj)
Még októberben vettem a vaníliással együtt, de mivel rajongok a fahéj valamint az alma kombinációjáért, így ez jobban belopta magát a szívembe. Csodák az Ikeás gyertyák, ha legközelebb újra ott járok, veszek egy tonnát. :D

Lidl gyertyák (alma-fahéj)
Ez egy hatos szett, csak én hármat vettem ki belőle, szóval duplázzátok meg. :D Anyu vette őket, én meg most fedeztem csak fel, hogy ilyenünk is van. Kinézetre és illatra is igazán almásak. :)

Bebe zartrosé ajakápoló
A Labellóm nem teljesít túlzottan fényesen, így visszatértem a jó öreg Bebe zartroséhoz, amit ráadásul akciósan, 300 forintért sikerült megvennem. :)

Catrice Pure Shine Colour Lip Balm rúzsceruza (040 My Cherry Berry)
A sminkem befejezése általában, hogy mégis legyen valami kis szín a számon, de ne legyen túl feltűnő. Egyszerű, nagyszerű. :)

Catrice Defining Blush pirosító (070 Pinkerbell)
Ezt a pirosítót Flórától kaptam, és azóta is imádom! ♥ Nagyon szép pink szín, mint ahogy a neve is mutatja, és bár azt hittem, hogy nekem nem állnak jól a rózsaszínes pirosítók, kellemesen csalódtam, mikor pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Szinte minden nap ezt használtam a hónap folyamán, úgyhogy eléggé a szívemhez nőtt... :)

Catrice Absolute Eye Colour Mono szemhéjpúder (410 C'mon Chameleon!)
Most jöttem csak rá, hogy milyen jó kis szín is ez valójában, és hogy használhatnám többet. Ma ez volt rajtam, nem feltűnő, de mégis egy kis "plusz", ha lehet így mondani. :)

Essence all about matt! kompakt púder
Jól mattít, ráadásul átlátszó. Csak a csomagolása olyan kis nyegle, mindig attól tartok, hogy kinyílik/összetörik/letörik a teteje...

Kedvenc zenék

Ellie Goulding - Your Song

Ez a zene most nagyon sokat jelent nekem, és akárhányszor meghallom, mindig elérzékenyülök. Hogy miért? Ez volt a szalagavatón a vonulós zenénk... :)


~


Nem is tudom, hogyan is találtam rá az ő csatornájára, de valami fantasztikus szerintem! A zenei ízlésem eléggé vegyes mint látható, a Nightwish-től kezdve, Lady Gagán át Smetana-ig hallgatok én mindent, amilyen kedvem épp van. De! A hegedűért odavagyok, és Lindsey annyira tehetségesen játszik... I-M-Á-D-O-M. Hallgassátok meg Ti is!
Itt a 4 kedvencem tőle:


4 megjegyzés:

  1. Az almás-fahéjas gyertyáknak égetve is intenzív illatuk van? Én is vettem ilyen illatos teamécseseket, és a boltban olyan jó illatuk volt, de égetve majdhogynem semmi.... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az IKEA-s Tindra gyertyák égetve is nagyon jól érződnek, a Lidl-ből valók annyira nem, én inkább a Tindrákat ajánlanám Neked, ha elérhető közelségben van számodra az IKEA. :) A vaníliás és a bogyós illatúak is nagyon nagyon jók! :) ;)

      Törlés
    2. Köszi szépen :) egyébként is tervben volt már egy IKEA látogatás, így van még egy okom :) ezek a Tindrák mennyibe kerülnek? a bogyós gyümisből a Tindrára gondoltál, hogy nagyon, nagyon jó az illata? :)

      Törlés
    3. Szívesen ;) Most körbenéztem az IKEA honlapján, nem találom őket, de amikor én vettem olyan 450-500 forint körül voltak ezek az üvegesek. És ha minden igaz van kisebb-nagyobb teamécses változatuk is. :) Igen, az is Tindra. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...