2013. december 25., szerda

notw #78 - Red me the news

Nálam idén ez a "karácsonyi piros", így szerintem egyértelmű, hogy erről írok karácsonykor. :) Az NYC New York Color nagyszerű új kollekciót hozott ki nemrég, amely 3 színes lakkból, illetve több fedőlakkból áll, többek között egy arany "pelyhes" (jellegű) lakkból is, ami - sajnos - inkább glitteres, mint pelyhes, és csak világosabb színeken mutat jól... :/ De az újdonságok között megtalálható még a "Disco Inferno" fedőlakk, illetve a Rock Muse Smoky Topcoat újabb változatai, arany, zöld és piros színben. A színes lakkok pedig: 259 A Suitcase and a Donut, 261 Red Me The News, 263 Money Never Sleeps. Az első egy sötétkék, kissé szürkés, csillámmentes, krém finisű lakk, az utóbbi pedig egy mélyzöld, csillámos, olyan karácsonyi zöld/Mardekáros zöld jellegű gyönyörűség. A pirosat pedig most mutatom be Nektek. :)

Fura vagy sem, bármikor, amikor ránéztem a kezemre ezt a lakkot viselve, az volt az első gondolatom, hogy ez biztosan China Glaze lakk, aztán úgy kellett emlékeztetnem önmagam, hogy nem, nem az. De ha egyszerűen annyira a Red-y & Willing jut róla eszembe... :DD Persze ez inkább piros, mint bordó, sőt, néha egy kissé narancsos is, de a finis tekintetében eléggé hasonlít az előbb említett lakkra szerintem... Én nagyon megszerettem ezt a lakkot, az NYC Expert Last lakkokkal meg valahogy jobb is a kapcsolatom, mint a márka In a NYC Minute vonalával - nem tudom, mi az oka, ezek valahogy jobban működnek nekem...

A vakus képek egyébként kicsit közelebb vannak a valósághoz. :)

Használt lakkok:
  • NYC New York Color Expert Last körömlakk "261 Red Me The News" - 2 réteg
  • NYC Turbo Dry fedőlakk - 1 réteg

Lámpa alatt





Vakuval


2 megjegyzés:

  1. Az első képeken olyan volt, mintha ilyen rezes-barnás lenne, csak az utolsón mutatta, hogy igazából piros... Cseles! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...