2013. december 31., kedd

Decemberi kedvencek {December favorites}

Az eddigi hónapokhoz képest most meglepően könnyen össze tudtam szedni a havi kedvenceimet, bár utolsó pillanatban, mivel tegnap este fotóztam be a dolgokat... Annyira jellemző. :D


A-England körömlakk (Dancing with Nureyev) - egyértelműen a hónap kedvenc lakkja, nemcsak azért, mert ez volt az egyik karácsonyi ajándékom Anyutól, hanem mert egy gyönyörűen csillogó, holo lakkról beszélünk. Imádom. <3

Aromax csipkebogyóolaj - a pattanások után maradt hegek halványítására vettem, mert egy barátnőm is használja, meg KM-en is jókat olvastam róla, ráadásul Nojko is írt róla... ki kellett próbálnom. :D Az első gondolatom az volt, hogy "úristen, de iszonyat büdös", mert van illata - az enyémnek legalábbis van. Úgyhogy az illatához hozzá kellett szoknom, de egy pár nap alatt sikerült akklimatizálódnom, és azóta gond nélkül használom: esténként - mivel olaj, és reggel nincs időm arra, hogy beszívódjon - elkeverek egy borsónyi arckrémmel (Corine de Farmé) 2 csepp csipkebogyóolat, és azzal kenem be az arcom, meg esetleg a heges részekre teszek még egy kis olajat pluszba. Az elején a szemem alját is kenegettem vele, mivel elég sötét, öröklött szem alatti karikáim vannak, de nem vettem észre változást, így abbahagytam. Az arcomon különösebb változást még nem vettem észre az olaj hatásától, talán egy picit halványított, de tényszerű állításokba még nem bocsátkoznék. Amit szeretek rajta, hogy - az Aromax olajok többségével szemben - pipettával van ellátva, így az adagolás egyszerű.

Aromax mandulaolaj -a hónap elején iszonyúan kiszáradt - és hámlott - az államon a bőr, fogalmam sincs azóta, hogy miért (vagyis sejtéseim vannak, akkoriban a Garnier szőlőmagos lemosóját használtam, az lehet a ludas), de kénytelen voltam extra hidratálással fellépni a száraz, hámló bőr ellen, így segítségül hívtam a mandulaolajat - még az sem érdekelt volna, ha kipattogok tőle, csak ne jöjjön le a bőröm! :D Egyébként nem tapasztaltam pattanásképző-hatást, vagy lehet, hogy csak nem vettem észre, mindenesetre szépen rendbe tette a bőrömet. Mielőtt megvettem volna a csipkebogyóolajat, ebből raktam 2 cseppet az arckrémembe esténként, hogy a hideg ne kezdje ki az arcomat. Talán januárban, a "fagyok" idején újra előveszem, addig néha a kezemet kenegetem vele.

Aromax teafaolaj - viharosan indult a viszonyunk, mert ahhoz képest, hogy mennyien szeretik, meg beszélnek a szárító hatásáról, nekem úgy tűnt, hogy ez az oka a csúnya pattanásaimnak. Így aztán félre is tettem, mígnem újra kipattogtam, és szükségem volt valamire - így adtam neki még egy esélyt. És kiderült, hogy valamit én rontottam el, mert most már tette rendesen a dolgát. Azóta is minden este teszek a pattanásaimra, még a hidratálókrém-olaj kombó előtt. Tegnap sikerült a kezemre is borítani belőle, mert egy fültisztító pálcika segítségével tudom csak a pattanásokra kenni, és ezért fejjel lefelé kell fordítanom - és valamit elnéztem, mert nem volt a helyén a fültisztító, így a kezemre ment. Ezt én csak kb. 5 perccel az eset után vettem észre, így hiába rohantam el kezet mosni, este mégis éreztette a szárító hatását... nem volt kellemes, kentem mandulaolajjal, körömvirágkrémmel, testápolóval, hogy ne húzódjon annyira. Azt hiszem, sikerült kezelni, mert most már nem érzem a hatását...

Corine de Farmé hidratáló arckrém - a kedvenc arckrémem, csak sajnos már nem kapható. :( Én is féláron vettem, amikor kiárusították, azóta teljes áron is szívesen megvenném, csak kapható lenne... egyébként ez egy ilyen szinte "mindenmentes" (parabén-, alkohol-, színezék-, ftalát- és phenoxyethanol-mentes, 98%-ban természetes anyagokból készült) natúrkozmetikum, ami nem túl zsíros, épp megfelelő az én kombinált-zsíros bőrömnek, és pattanásokat sem okozott. Már eléggé fogyóban van, az utolsókat rúgja, de én addig ki nem dobom, amíg van benne. :D Az utódja már megvan, bár még csak ismerkedünk (az Alverde Sensitiv kamillás-varázsmogyorós krém, amiről vasárnap írtam), remélem, ugyanilyen jó lesz - bár már most látom, hogy kissé zsírosabb, és a szaga... bahh. Pfuj. Nem tetszik még mindig, pedig már egy hete használom. :D A Corine de Farmé illata ehhez képest olyan "egyszerű mégis nagyszerű" volt, nem gyógynövényes, mégis natúrkozmetikumos - tiszta. Nem tudom elmagyarázni, ismerni kell ahhoz, hogy tudjuk, milyen. :D

Lovely Pump Up szempillaspirál - miután vérző szívvel megváltam a már csomós Max Factor 2000 Calorie szempillaspirálomtól, egy darabig elvoltam az essence vízálló és triple black spirálokkal, de valahogy egyik sem volt az igazi... aztán visszagondoltam arra, hogy mi lenne, ha újravenném a Lovely Pump Up spirálját, mivel úgyis csak 600 valamennyi forint, én meg szerettem - így is tettem. Szerelmünk azóta is töretlen. :D Nem tudom, az előzővel mi volt - valami lett a szememmel amikor használtam, könnyeztem meg minden, de aztán pár nap alatt szemcseppel elmúlt -, ezzel (még *lekopogom*) semmi bajom sincs. Ugyanúgy tartja magát, mint a többi spirál, én a vízállókkal sem vagyok felvértezve, mert oké, hogy vízálló, de nem olajálló - nekem meg olajos (és fedett) a szemhéjam, meg a szemem környéke, így nem csoda, hogy egy kicsit az összes lemászik a szemem alá ~10 óra viselés után. Persze nem látványosan, mint ahogy azt az essence triple black teszi, azt azért is nem használom, csak kis mértékben, amit még elviselek. Sajnos még nem találtam meg a tökéletes, mindent kibíró szempillaspirált...

Kallos Latte hajpakolás - újra felfedeztem magamnak, és előre is bocsánat, ha egy kissé nyúzott és undi a doboza, de a tusolóban él szegény. :D Az illatát még mindig imádom, és olyan szép fényessé és puhává teszi a hajamat, hogy na. :D Lassan be kell szereznem belőle az utánpótlást is, mert már alig van belőle...

Oriflame Pure Nature teafás-rozmaringos tisztító és tonizáló arclemosó gél - ez a hónap az újrafelfedezések hónapja volt, mivel ez is egy régebbi arclemosóm, amihez visszatértem a Garnier szőlőmag-kivonatos baki után. Hogy milyen jól tettem! Csodásan rendbe rakta a bőröm, az elmúlt időben még nem nézett ki ilyen jól. A teafaolaj és a rozmaring keveréke pedig szárít, de mégsem, mert az arcomon nem érzem a szárító hatást, a pattanásaim mégis ritkábban tűnnek fel. Mostanában arcradírhoz nem is nyúltam, mivel úgy vettem észre, hogy annak hatására a pattanásaim csak még agresszívebben megjelennek... így ez használhatom. Már kevesebb, mint a fele van már csak meg, így lassan meg kell vennem az utánpótlást is, csak az ára (a többi arclemosómhoz képest drágább), és az egyik összetevője (Imidazolidinyl Urea) zavar nagyon... de ha ez az egyetlen ami működik... :/

Iseree vattakorongok - az örök kedvenc. Ráadásul most mintha megújították volna, puhább, jobb vele sminket és körömlakkot is lemosni.

Lovely szemhéjtus - a tablófotózás-smink tervezésénél futottam újra bele, és mivel van 2 Lovely tusom is, összehasonlítottam őket. Ennek (fenn a képen, a furcsa hordó alakúnak, ami nem tud megállni a talpán) jobb a pigmentáltsága, ám elég lassan szárad. A másiknak (régebbi, sima "csúcsos", talpas, nincs a képen) a pigmentáltsága gyengébb (sokkal), de gyorsabban szárad... végül a lassan száradó, de pigmentált lett a befutó. És végre megtanultam tusvonalat húzni! :D Ezzel olyan egyszerűen megy, mint a karikacsapás, csak reggelente általában szaladok, így nincs időm tusvonalat húzgálni, bármennyire is szeretnék. Jövőre megpróbálom beleépíteni a rutinomba...

H&M shea vajas ajakápoló (Wild Vanilla) - még mindig kedvenc, és egy jó ideig az is marad. Amíg lesz belőle. :D Sajnálom, hogy már nem kapható, mert tényleg jó, és hatásos - az áráért pedig pláne megérte.

Isana "Schneegestöber" téli tusfürdő - sajnos csak 2 darabot vettünk, és az első már lassan elfogy, nagyon fogom sajnálni, ha a második is kiürül, mert valami isteni illata van... fűszeres-vaníliás-nyami. Télies, kifejezetten, de mégsem a szokásos almás-fahéjas illat, nem is tudnám meghatározni, hogy mihez hasonlít, mert tényleg fűszeres. Én az év többi részében is szívesen használnám, sajnálom, hogy csak szezonális, limitált termék volt, mert egy állandó vásárlójuk biztos, hogy lenne. :D

Bellarom kávés fehércsoki - a "Mikulás" (értsd: Anya :D) hozta, meg azóta kaptam még egy táblával... én eddig nem rajongtam a kávés csokoládékért, de ez... iszonyatosan finom. Ha van rá alkalmatok, próbáljátok ki, mert... ahhww. És egy kocka akkora, hogy önmagában, egyszeri evésre elegendő. :D Nem viccelek, nagyobb, mint egy teamécses. Sőt, inkább akkora, mint azok a teamécsesnek kinéző, de mégsem teamécses gyertyák, tudjátok, azok az 1-1,5 mérettel nagyobbak - mint pl. ezek a Lidl-ös gyertyák. A csoki egyébként szintén a Lidl-ből van, és 300-400 forint körül mozog az ára, pontosan nem tudom, mert nem én vettem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...