2013. november 8., péntek

TAG: Miért sminkelsz?


1. Mikor kezdtél el sminkelni? Honnan tanultál?
Mivel a bőröm a tinédzserkor kezdetén azonnal megőrült, ezért igyekeztem elfedni, így már olyan 13 éves koromban sminkeltem - mondjuk csak korrektor meg alapozó, meg max szempillaspirál szintjén. Emlékszem, először a százasból vettem a púdert, és sikerült egy iszonyú sötétet vennem - nem tudom, hogy voltam képes megvenni, aztán meg használni is. :D Alapozónak elég sokáig a Synergen-félét használtam, természetesen a legvilágosabb árnyalatot. :D Aztán ugyaninnen volt a púder is, meg a korrektor, úgy emlékszem.
Rengeteg YouTube-videót néztem, mondhatni, hogy innen tanultam, de nem teljesen, mert csak apróbb trükköket lestem el innen-onnan. :D

2. Hogy érzed magad smink nélkül?
Jól. Tényleg. :D Hétvégén sosem viselek sminket, ha mégis, az csak a "kreatívkodás" miatt, de gyorsan le is szoktam szedni. Hétközben elég natúr sminket viselek, nálam ez alapozóból, korrektorból, púderből, némi pirosítóból és szempillaspirálból áll. Néha egy kis színezett ajakápoló is bele kerül a rutinomba, feltéve, ha jut rá időm - gyakran vagyok késésben, így általában kimarad. :D

3. Mit szeretsz a sminkben/sminkelésben?
Kifejezőeszköz. Ráadásul bámulatos, hogy milyen átváltozások valósulhatnak meg a segítségével... :)

+1 Mi a három "szent grál", elengedhetetlen sminkcuccod?
Huh, hát... korrektor, mert bőrhibáim is vannak, meg akkora karikák a szemem alatt, mint a Duna medre... :D A szempillaspirál segítségével meg láthatóvá válik a szemem, az alapozó meg úgy alapból must have nálam, mert ha nem is használok korrektort a bőrhibákra, az alapozó nagyjából elfedi őket.

A TAG forrása: Flóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...