2013. október 27., vasárnap

Szeretem a drogériás sminkeket TAG


1. Melyik a kedvenc drogériás sminkmárkád?
Nehéz kérdés... muszáj egyet választani? :D Mindet más-más miatt szeretem... hjajj, na jó... Maybelline és Essence.

2. Melyik a kedvenc arc, orca és száj terméked?
Arc: a Catrice Camouflage Cream korrektorom, szinte csoda a fedése!
Orca: a kedvenc pirosítóim éppenséggel nem drogériások (mindkettőt a MUP-ról rendeltem, az egyik a Sleek Rose Gold, a másik a Paese "41"), így ha döntenem kell, a  Catrice Multi Colour pirosítót választom, mert szép "natúr" pírt lehet vele készíteni. (árnyalat: 060 Strawberry Frappucino)
Száj: Essence hosszantartó ajakrúzs (07 natural beauty), gyönyörű szép nude (your lips but better) szín. :)

3. Melyik termék tetszett a legkevésbé?
A filces tusokkal általában megszívom, eddig még nem találtam olyat, ami jó és tartós is, így jártam az Essence "vízálló" filces tusával is, ami egy kis víz hatására azonnal lejön... ja, vízálló...

4.Melyik volt a legjobb alkalmi vétel?
Hm... határozottan a féláron vett Maybelline Color Tattoo-m (On and on Bronze árnyalat), illetve az essence kifutó pigmentje, a "23 my little dragon", amit 350 forintért vettem, és szerintem egy remek alternatíva a "Metallic Pomegranate" Color Tattoo-ra, legalábbis szín tekintetében. :)

5. Melyik az a sminkterméked, amin átnéznek az emberek, mert szerintük rossz?
Szerintem a Catrice Made To Stay Inside Eye szemceruza ez a termék, mert amikor viseltem, közölték, hogy olyan, mintha csipás lenne a szemem, és amikor elmagyaráztam, hogy mi ez és miért is van, furán néztek, majd közölték, hogy hülyeség...

6. Melyik az a termék, ami túl van árazva szerinted?
Szerintem minden, haha. :DD (Oké, ennyire nem vagyok skót... xd) Egyébként komolyra fordítva a szót, példának okáért a S-he Stylezone körömlakkokat drágállom, annyira azért nem jók... csak olyan átkozottul szép némelyik szín. Egyébként szerintem még a Max Factor, illetve L'oreal termékek is ide sorolhatóak, véleményem szerint ezek még drogériás viszonylatban is túl vannak árazva...

7. Mutasd meg azokat a termékeket, amikkel becsaptak, palira vettek!
Erről készítettem egy külön bejegyzést még régebben, amit itt találtok meg. Annyi a különbség, hogy az essence my base alapokat azóta próbáltam szénhéjalapozóként, de úgy is csak egy erős közepest érnek...

8. Melyik az a termék szerinted, ami körül nagy a felhajtás és agyonreklámozzák?
BB krém. Szerintem a csapból is ez folyik... próbáltam a Garnier-félét - mindkét fajtát -, a Helia-d változatát is, valamint néhány koreaiból is mintát - egyik sem nyerte el a tetszésemet. Mindegyik megbukott - az egyik a maszkos fedés és a szürke szín miatt (koreai BB-k), a másik iszonyatosan olajos volt (Garnier), a harmadik - ahhoz képest, hogy olajmentes - olajos érzetet keltett, ráadásul tele volt alkohollal (Garnier olajmentes), a negyediket pedig nehéz volt eldolgozni, habár nagyon szerettem az illatát, a színét, a fedését és a hatását is (Helia-d), úgyhogy ezt az utolsót sajnálom is, mert a színe tökéletes, csak nagyon rossz vele dolgozni - nincs kedvem minden reggel a vizes szivaccsal babrálni, ráadásul így egy picit foltos is lesz a fedése... :(

A TAG forrása: Katie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...