2013. október 7., hétfő

Autumn wishlist


1. Catrice Ultimate körömlakkok (45 Kitsch Me If You Can, 25 Robert's Red Ford, 41 2 Million Dollar Baby, 23 The Monkey Gets Funky)
Nagyon tetszenek ezek a lakkok, a két glitteres fedőlakkot már régebben kinéztem, de csak az aranyat láttam múltkor a Müllerben, de nem vettem meg... A pinket viszont megvettem volna, ha lett volna. A másik két lakkot pedig a Catrice oldalán böngészve találtam, kerestem róluk swatchot, és beleszerettem mindkét színbe. Olyan szép ősziesek! *-*

2. Moyra Sand Effect körömlakkok (851, 854, 856)
Igen, nem mind tetszik, vagyis igazából a 6 darabos kollekcióból 2 nem tetszik, 1 pedig teljesen olyan, mint a kék Baltic Sand, így maradt 3 darab, ami a kívánságlistámon van - a 851 (pink arany csillámokkal), 854 (sötétkék) és 856 (sötétbarna).

3. Pantene 2 perces intenzív regeneráló kondicionáló hajpakolás
Jókat olvastam róla, és kéne valami igazán intenzív, regeneráló pakolás a hajamra - csak ne lenne olyan drága!

4. S-he Stylezone körömlakkok (317, 195, 332)
Az egyetlen bajom az áruk, egyébként szeretem őket - a Chanel Péridot dupe-ra, a 317-es lakkra már egy ideje áhítozom, csak nem tudom magamon elképzelni, ezért sosem vettem meg. A piros csillámos (195) azért van a listámon, mert Mirma Natalia blogján láttam róla képeket, illetve a China Glaze Lubu Heels lakkjáról is - és mivel a S-he lakk feket alapra kenve nagyon hasonlít a CG-re, ezért meg szeretném majd venni. A harmadik S-he lakk a kívánságlistán a 332-es, ami egy gyönyörű csillámos sötétbarna, amiről képet nem találtam, de először Petronella blogján láttam, és mivel egy ideje szeretnék már egy sötétbarna lakkot, így rá esett a választásom.


5. NYC New York Color Applelicious Glossy Lip Balm Ajakápoló (357 Apple Blueberry Pie)
Most mindenem a színezett ajakápoló, és szerintem ennek szép a színe, ráadásul még jókat is olvastam róla, így ha lesz NYC akció a Rossmannban, beszerzek egyet.

6. essence glow színezett ajakbalzsam (01 light up!)
Csak kipróbáltam, de meglepetésemre a szín letörlés után is megmaradt a kezemen - nem tudom, hogy hidratál, így nem biztos, hogy megveszem, de mivel tetszik a színe, ezért kívánságlistás.

7. essence hosszantartó ajakrúzs (09 wear berries!)
Már vettem egyet az új kollekcióból, de eredetileg ezt a színe néztem ki, csak amikor swatcholtam az üzletben, túlzásnak tűnt, és nem vettem meg. Azóta is bánom... xd

8. essence all about matt! fixáló kompakt púder
Ha elfogy a mostani púderem, ez lesz a következő, ez biztos.

9. Synergen kókuszos testvaj
Nem tudom miért veszek meg mostanában a testvajakért, ahhoz képest, hogy ősszel-télen jobban kéne kennem a száraz bőröm, mindig elfelejtem, de na... azért az is közrejátszik benne, hogy kókuszos. :D

10. Maybelline Color Tattoo szemhéjfesték (40 Permanent Taupe, 65 Pink Gold, 35 On and on Bronze, 70 Metallic Pomegranate)
Hjaj, a méltán híres Color Tattoo-k... A Glamour-napokon szeretnék venni kettőt, remélem sikerül (a DM akciózása ellenére is... :/). Azt még nem tudom, hogy melyik színeket szeretném a 4 közül, de szerintem... Ajj, nem tudom, melyikek lesznek a befutók. Még ahhoz sem tudok viszonyítani, hogy mit viselnék mindennap, mert általában nem viselek szemhéjpúdert. Ráadásul 2 szín limitált, és tetszenek... de a másiik kettő is. De a Permanent Taupe olyan kis egyszerűnek tűnik, a swatchokat látva mégis tetszik. Nem tudom... hogy van-e itthon már hasonlóm, mint az On and on Bronze, és hogy tudom-e majd hordani a Metallic Pomegranate-ot? Nem tudom dönteni a színeket illetően. A Pink Gold pedig olyan kis szép, aranyos szín lenne meg minden, de mégse tudom... Jajj.


11. Eveline Cosmetics Hydra Expert Micellás Folyadék
Ő lesz az utánpótlás, ha elfogy a Biodermám, ami lehet, hogy már télen lesz, de nem érdekel, akkor is beleteszem az őszi kívánságlistába. :D

12. Catrice Absolute Eye Colour Mono szemhéjpúder (560 I Like To Mauve It, 350 Starlight Expresso, 570 Plum Up The Jam, 090 Bring Me Frosted Cake)
Mostanában élek-halok a lilás árnyalatokért, fogalmam sincs, miért, egyszerűen csak... hjaj. Bár mondjuk a szememhez (furazöld) lehet, hogy megy is... A másik két szín pedig amiatt tetszik, hogy neutrális színek, és ami fő: csillámmentesek! Az egyetlen problémám a Catrice mono szemhéjpúderek ára egyenként. :D Milyen jó lenne már, ha pl. össze lehetne személyre szabott palettákat rakni - lennének ötleteim. :D

13. Balea Trend It Up szárazsampon spray
Már egy ideje hajtogatom, hogy kell szárazsampon - most, hogy lassan itt a sapkás idő, azt hiszem, ideje lesz beszereznem az első szárazsamponomat, mert gyakran néz ki vállalhatatlanul a hajam. (Egyébként is, nem csak ebben az időszakban... xd)


Nektek van őszi kívánságlistátok? Mi szerepel rajta? :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis dolgokat néztél ki magadnak! Én is egy csomót elfogadnék! ;) colortattoo nálam is nagy dilemma... Én sem tudom melyik szint válasszam! :(

    VálaszTörlés
  2. Én a bordó Pantene-t használtam, és nagyon-nagyon jó *-* A dm-ben legutóbb 1000 Ft körül láttam :)

    VálaszTörlés
  3. Color tatto szemhéjfestéket én is szeretnék meg catrice lakkot, és moyra sand lakkokat <3 *-*
    she lakk abban a pirosban így képről tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Meglepi:http://koromlakkok01.blogspot.hu/2013/10/elso-dijdd.html

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lista!
    Szerintem Color Tattooból az On and on bronze-ot vedd meg, azt biztos ki tudod használni, nekem már 3 van, mindet imádom, a kék van meg a bronz és a pomegranate, de a bronz az örök kedvenc :)

    VálaszTörlés
  6. A Balea száraz sampont imádni fogod, nekem ő volt az első ilyen termékem és majd' megvesztem érte, ez szült is egy külön posztot neki a blogon :)
    Color Tattoo-ból én is Gabicával értek egyet: az On and on bronze árnyalatot vedd meg, mert minden szemszínnel borzasztóan jól harmonizál! És garantálom Neked, hogy azzal fogsz reggelenként kipattanni az ágyból, hogy fel akarod kenni a szemhéjadra ezt az árnyalatot :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Köszi csajok a tanácsokat! :) Jól feltankoltam a Glamour-kuponfüzetekből (infó: a Kiskegyedhez is jár!), így 4 Color Tattoo-t is tudnék venni, de nem esek túlzásba. :D Szerintem az On and on Bronze lesz az egyik, mert nagyon húz felé a szívem, illetve a Metallic Pomegranate is a kosaramban fog landolni szerintem. :D A Pink Goldot pedig még meggondolom... majd kiderül. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...