2013. szeptember 8., vasárnap

notw #49 - S-he Stylezone Aqua Shine "202"

Ez a lakk a selejtezés közben került a kezem ügyébe, és mivel nagyon megtetszett a színe, felkentem a körmömre. Vagyis próbálkoztam vele, mert egyszerűen borzalmas volt vele dolgozni... Egyenletlenül terült, foltos volt, és bárhogy kentem, buborékosodott. Ugyan befotóztam, mivel a színjátszása gyönyörű, de csak matt fedőlakkal fogadható el, mivel ez egy kicsit elkendőzi a bubikat. Lemosni sem volt egy álom, így a takarítás során megszabadultam tőle... Tudtommal eddig ez volt az egyetlen alkalom, amikor hordtam, de legalább már 6 éve megvan. Voltak érdekes lakkválasztásaim régen... :D Úgyhogy mivel anyu nem hord lakkot, én pedig ismerem magam és úgysem viselném sehova, kilakoltattam ezt a S-he lakkot... xd

Használt lakkok:
  • S-he Stylezone Aqua Shine "202" - 2 réteg
  • NYC New York Color "274 Matte Me Crazy" matt fedőlakk - 1 réteg





4 megjegyzés:

  1. Jézusom, erre emlékszem. Ez volt az első lakkom, amit magamnak vettem.. Vagy hat rétegben kellett felkennem, mire nem volt foltos, de le nem lehetett robbantani rólam.. ><

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) Hát, azért én is sajnálom a színe miatt, de a formulája miatt nem. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...