2013. szeptember 4., szerda

notw #48 - Purple Fairy Dust

Kicsit újragondoltam az előző (tegnapelőtti) notw bejegyzést, és mivel a Rimmel Hot List amúgy is lila fényű lakk, arra jutottam, hogy kipróbálom az egyik essence fedőlakkommal, aztán természetesen lemattítottam, mert így szeretem a manikűröket. Úgyhogy ez itt a Purple Fairy Dust, amit eredetileg Matte Galaxynak vagy ilyesminek akartam elnevezni, mert szerintem olyan tündérporos-galaxisos... Szerintetek melyik a jobb név? :D

Használt lakkok:
  • Rimmel Lycra Pro "385 Hot List" - 2 réteg
  • essence colour3 "05 boys are back in town" csillámos fele, az "it's just a little crush" - 1 réteg
  • NYC New York Color "274 Matte Me Crazy" matt fedőlakk - 1 réteg



Mattítás nélkül:


Vakuval:


Nektek tetszik?

5 megjegyzés:

  1. Nem szeretem a matt lakkokat, de ez tetszik. Mattan is és fényesen is! :)

    VálaszTörlés
  2. Bejövős :) Szerintem mattítva nagyon jó,és jobban illik rá a "Purple Fairy Dust" :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon izgalmas lett a végeredmény, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...